ikkeno Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Om ikke lenge letter flyet mitt som skal frakte meg til Bad Gastein i Østerrike! Arhh, har så sinsykt reisefeber. Fikk nesten ikke sove i natt Lenke til kommentar
kommer Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Om ikke lenge letter flyet mitt som skal frakte meg til Bad Gastein i Østerrike! Arhh, har så sinsykt reisefeber. Fikk nesten ikke sove i natt heldig grisen Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Gratulerer. En kompis av meg var akkurat i alpene og han koste seg mye . Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 ÅÅÅÅh, det ble en sinsykt bra tur. Det var sol, blå himmel og nysnø hver dag. var så heldig at snøen dalte ned som nettene. noen bilder: Utsikten på toppen av Sportgastein Østerrikerene og Tyskerene som det er mye av der nede har en rar kultur. De kjører omtrent aldri utenfor de preparte løypene. De synes det er bedre å renne på kunstsnø/is frem til kl 12 for så å drikke øl resten av dagen. Derfor kan du selv i slutten av dagen finne fin pudder under gondolene og ved løypene Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Så skikkelig bra ut . Tror jeg nesten må reise dit til neste år. Kan ikke i år siden det ser ut til at jeg har fått kyssesyken og har heller ikke spart om penger. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Det der misunner jeg deg! Gratulerer med det fine været Endret 13. februar 2008 av Pyrellus Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 herregud, det der så fantastisk fint ut. Er ikke meningen å bumpe uten grunn, men hvor fant du billetter. Har du noen tips til hvor det er bra å lete? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Restplass.no kan man finne mange billetter som er billige. Let litt rundt der, så kanskje du finner no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå