redouane Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) edit: alle linker på nettsteder jeg klikker på med mousepaden på laptopen åpnes i et nytt vindu; tilbake_knappen på tastaturet sender meg fram en side i internet explorer; bruker jeg alt tab i windows xp pro så er retningen høyre til venstre i stedenfor venstre til høyre når man blar i programmer ________ Noe rart har skjedd med tastaturet mitt:: som dere ser; kommer det kolon og semikolon istedenfor punktum: i tillegg får jeg små bokstaver med caps lock inne; store når den er av: jeg kan ikke skrive siffer; men får istedenfor !"#¤%& osv:::: jeg har prøvd å starte på ny; tilbakestille og aller sist reinstall:: ingen lykke: det er en helt ny hp compaq seks fem en null b laptop: jeg lurer på om jeg har aktivert noe som heter filtertaster ved å holde shift inne i åtte sek men jeg kan ikke se i kontrollpanel at filtertaster er aktivert under tilgjengelighetsalternativer lurer rett og slett på om shift_tasten har hengt seg opp? takknemlig for hjelp! Endret 2. februar 2008 av redouane Lenke til kommentar
redouane Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 fant ut av det, det var shift-tasten som hadde hengt seg opp.. vrikket forsiktig på den høyre shift-tast og det hele ble bra igjen... puh. rart at slikt skal skje på en fletta ny "u-tasta" pc... tråden kan stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå