Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

(fett)klump i ansiktet


Gjest gjestgjestgjestgjest

Anbefalte innlegg

Gjest gjestgjestgjestgjest

Hei.

 

Har en sånn liten klump av ett slag i ansiktet. Det er da ikke en kvise selv om jeg kunne klemme noe greie ut av den tidliggere. Vist jeg klemmer på den nå så kommer det litt blod ut, og så blir den knall rød. Kan noe forklare meg hva dette er og evt hvordan man fjerner det ? Vil helst vite om det er mulig å fjerne det selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Har en sånn liten klump av ett slag i ansiktet. Det er da ikke en kvise selv om jeg kunne klemme noe greie ut av den tidliggere. Vist jeg klemmer på den nå så kommer det litt blod ut, og så blir den knall rød. Kan noe forklare meg hva dette er og evt hvordan man fjerner det ? Vil helst vite om det er mulig å fjerne det selv.

 

Det kan godt være det er en talgklump som ligger der rett under huden, det kan også være en fettkul for eks.I så fall er det ufarlige ting. Du skriver ikke hvor stor den er, men det høres ut som den er godt definert og ligger som en kul under huden? I såfall er det bra. Det skulle være en smal sak å få det fjernet med litt lokalbedøvelse og noen små snitt. Hvis det er en talgkul og du klemmer mye på den kan det jo tilslutt bli irritert og betent , men det er ikke sikkert den verker ut for det. Gå til legen og spør om du kan få den fjernet om den plager deg:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...