chris_83 Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Ideer på hva som må gjøres.kjøles. og fixes på for at det skal kvalifiserers som drømme modden. Lenke til kommentar
GTS Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Et kabinett med blå neon, som lyser ut av små høl i siden av kassa... Kassa skal være at børsta aluminium... Det som står i Drivebaysa skal lakkes sølv... Sytemet må være vannkjølt peltier sak... Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg ville tatt den ideen ovenfor, skiftet farge på kasssa og lagt på litt....... Fargen må være svart med en cool Logo på siden. Den andre siden skal være rent Glass som man kan se inn på mitt fullstendig vannkjølte system. Alt dette blir opplyst av neon lyset. Men prikken over I kommer ved at ved siden av LCD-displayet som gir all informasjon om temperaturer og hvor mye den er overklokket. Samt at når vi spiller musikk så kommer en fet vizulation opp på displayet. Og bryter panelet som kontrollerer viftene, pumpa, perltier og neon. Så burde jeg snart være i mål. Det kommer snart en 3D modell av min drømme maskin som snart er klar. Den skal bygges før the-Lan. 15-17 Februar. Hvis noen har noen ideer om annet jeg burde ha med kom med ideer. [ Denne Melding var redigert av: Brugle på 2002-01-09 13:42 ] Lenke til kommentar
blackice Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Personlig ville jeg bygd et kabinett i lego for å forsterke hvor barnsli gøy det er med data:) Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Den ideen om lego var FET. Er det noen som har sett et lego-tower eller har bygget et? Det er jo mye gjennomsiktige deler med forskjellige farger som hadde vært stilig i fronten med lysdioder bakom. Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Tro faktisk det går! Bare lime klossene sammen med superlim, og hk kan man lage fester til tror jeg, eneste er om lego'ene brekker hvis mann skrur i dem...hmmz.. *legge i prosjekthylla* Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Så noen lego kabinetter på virtualhideout, litt morsomme var de jo Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Har også sett en del, lego kabinetter.... ser ikke veldig bra. ut--.-) Villle vel heller valgt, Et hjemme laget glasskabinett. Vannkjøling: Har tegnet noen ideer på hvordan jeg skal vannavkjøle, pc`n: Vill sette inn bildene i morgen: Vannkjøling på: 1. CPU 2. Skjermkort. 3. RAM 4. Chipsettet. 5. Strømforsyninga. 6. HArdiskene(ingen vits mener jeg) Er det flere steder det er noen vitd og kjøle ned?? For at maskina skal kunne overklokkes mer?? (Har en 340W Strømforsyning som følger med mitt Chieftech Dragon Server tower, noen ideer på hvordan jeg kan vannavkjøle det??, er det mulig eller trenger man vifte??) Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Det er et bilde av et legokabinett i ok.no's casemodgalleri Lenke til kommentar
meeko Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hva med å bygge en pc inn i et dukkehus? Noen som har tenkt på det? Det hadde vert noe Lenke til kommentar
blackice Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Quote: On 2002-01-10 00:33, cgsimons skrev:Har også sett en del, lego kabinetter....ser ikke veldig bra. ut--.-)Villle vel heller valgt, Et hjemme laget glasskabinett.Vannkjøling:Har tegnet noen ideer på hvordan jeg skal vannavkjøle, pc`n:Vill sette inn bildene i morgen:Vannkjøling på:1. CPU2. Skjermkort.3. RAM4. Chipsettet.5. Strømforsyninga.6. HArdiskene(ingen vits mener jeg)Er det flere steder det er noen vitd og kjøle ned??For at maskina skal kunne overklokkes mer??(Har en 340W Strømforsyning som følger med mitt Chieftech Dragon Server tower, noen ideer på hvordan jeg kan vannavkjøle det??, er det mulig eller trenger man vifte??) Enermax viftene de sleger på microplex og netconnections er med manuelregulering Rehostat. De er det samme som blir bruk i enermax sine egene strømforsyninger, de kunne gå på under 20db(A) da er det jo ikke vitsi med vannavkjøling der. Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Quote: (Har en 340W Strømforsyning som følger med mitt Chieftech Dragon Server tower, noen ideer på hvordan jeg kan vannavkjøle det??, er det mulig eller trenger man vifte??) Tja, egentlig så trenger du jo ikke vannkjøle den, men siden du sannsynligvis absloutt vil, så åpner du den opp og fester vannblokker der hvor de allerede har montert kjøleribber. Lenke til kommentar
daho Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 bruke to chieftech server tower, dette trenger du, kabinett 2stk to powere kabinett 1 tar du av venstre døra. kabinett 2 tar du av høyre døra og tar vekk hovedkort plata, sveise sammen, vips stort kabinett, med ett power til og dra vifter, dette kabinettet har plass til masse vifter og harddisker. Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 NOen som ahr noen tegninger og ideer på hvodan man kan lage en vannkjølings system til PSU`n ?? Lenke til kommentar
TVPR Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Drømmemodden: Den jeg holder på med :grin: Dere får bilder når den er ferdig, men i grove trekk: Chieftec Bigtower Black, lakka enda svartere, utskjært figurer i begge dørene og satt i plexi, masse neonlys og wire overalt, vannkjøling, alt inventar (ikke kortene, duh :smile: ) lakket i deilig tøff blåfarge Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Drømmemodden har jeg godt bevart i huet! Og jeg røper ikke hemmeligheten før jeg har montert det selv. Jeg tror det kan bli et av meget få (det første?) kabinett i verden med denne løsningen. Jeg kan ikke røpe så mye. Men det er VELDIG enkelt å lage! Det er "ny utgave av en tradisjonell løsning" Består av meget få deler. Ikke et "sinnsykt" opplegg. Det er DYRT! Hint: Glass og strøm. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Quote: On 2002-01-12 14:17, TVPR skrev:Drømmemodden: Den jeg holder på med :grin: Dere får bilder når den er ferdig, men i grove trekk:Chieftec Bigtower Black, lakka enda svartere, utskjært figurer i begge dørene og satt i plexi, masse neonlys og wire overalt, vannkjøling, alt inventar (ikke kortene, duh :smile: ) lakket i deilig tøff blåfarge Ahhh! Svart og blått er min favoritt. Skal oxo mekke litt på Chieftec-kabinettet mitt. Bruker du powerbolt- eller liquid neon? Det er lekkert! Lenke til kommentar
TVPR Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Powerbolt rød... massevis av det Elsker kabinettet mitt, men takket være et lite arbeidsuhell med lakken må jeg pusse ned frontdøra mi nå :sad: Huff. Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2002 Hvor har dere kjøpt klakken deres?? hva kostet den?? Hvordan går man frem når man skal lakke?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå