Boomerang Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Faaaaaen!! Nå er jeg møkk lei de jævla forpulte popupsa som dukker opp stadig vekk her i Opera. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Woot, gratulerer så mye! Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Ku og fitte. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 du har sikkert instalert noe.. så sjekk om du har noe bull shit på abb and remove porgrams eller noe.. eller så bare instalerer du en anti-pupupp program.. men sørg for å fjerne alle virusene du har på pc`en da.. kan også være det Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Opera er den beste nettleseren jeg har erfaring med. Hvis du opplever popups så har det kanskje med andre ting enn leseren å gjøre ...!? Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 den anti poopup på opera tipper jeg er mye bedre enn den til vanelige explore Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Du har noe muffins i maskinen din. Påtide og hente støvsugeren du! Gode støvsugere: Ad-Aware Spybot Gjerne gå over med begge 2. Da blir det renest! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ku og fitte. I hvilken rekkefølge? Jeg besnæres av tanken på ei relativt skikkelig tanketom ku, jeg ... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Bruk en annen nettleser?.. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Ku og fitte. I hvilken rekkefølge? Jeg besnæres av tanken på ei relativt skikkelig tanketom ku, jeg ... Hehe, det uteble en k der. Men det var et jævla fett uttrykk. Skal begynne å bruke det! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Men du må si "kuk og fitte, skal sammen sitte (eller "funker itte") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå