Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Formaterte PC-en - Uten sikkerhetskopi.

Anbefalte innlegg

Heisann!

Nå sitter jeg her og er ganske frustrert. Det har seg slik at jeg bestemte meg for og formatere PC-en min (Acer Aspire 5610z). Jeg lastet filmene mine og musikken min inn på en ekstern harddisk(slike at jeg ikke mistet disse). Jeg fant fram windows-CD-en og innstalerte Windows på ny (Tydligvis lite smart). Alt gikk smooth helt til jeg startet pc-en. Da jekk kom innpå windows var alle "Acer programmene/funksjonene" borte, så nå kommer jeg meg ikke inn på internett eller noe, kan jo ikke bruke pc-en til noe. Jeg trodde disse programmene/funksjonene skulle bli automatisk innstalert, men det gjorde de tydligvis ikke.

Så mitt spørsmål er; Hva gjør jeg nå? Håper det er en grei løsning på dette, jeg har ikke så mye peiling som dere sikkert fatter ^^.

Takk! Mvh: LasH.

Ha en fin helg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk med en tom brenne-cd, som jeg visstnok skulle brenne sikkerhetskopier på elns. Var vertfall det en kompis sa.

Tenkte også jeg kunne laste ned drivere osv fra Acer sin hjemmeside. Men det blir SYKT mye og innstalere...

Lenke til kommentar
Hvordan mener du folk skal hjelpe deg da?

Sende deg en cd som gjør alt for deg? Går ut ifra at du gidder å sette den i.

Makan!

Makan til amper holdning her da? :p

Du må nok laste ned installasjonene hvis du ikke fikk med deg driver installasjons cd. Noe jeg syns er veldig rart. Men heller det enn å site med en ubrukelig pc :)

Lenke til kommentar
Heisann!

Nå sitter jeg her og er ganske frustrert. Det har seg slik at jeg bestemte meg for og formatere PC-en min (Acer Aspire 5610z). Jeg lastet filmene mine og musikken min inn på en ekstern harddisk(slike at jeg ikke mistet disse). Jeg fant fram windows-CD-en og innstalerte Windows på ny (Tydligvis lite smart). Alt gikk smooth helt til jeg startet pc-en. Da jekk kom innpå windows var alle "Acer programmene/funksjonene" borte, så nå kommer jeg meg ikke inn på internett eller noe, kan jo ikke bruke pc-en til noe. Jeg trodde disse programmene/funksjonene skulle bli automatisk innstalert, men det gjorde de tydligvis ikke.

Så mitt spørsmål er; Hva gjør jeg nå? Håper det er en grei løsning på dette, jeg har ikke så mye peiling som dere sikkert fatter ^^.

Takk! Mvh: LasH.

Ha en fin helg.

Acer har sånn at man skal lage en eller flere recovery cd`er når maskinen din er ferdig konfigurert første gang.. har du ikke gjort det, så skader det ikke å sende mail/ringe acer support for hjelp. så sender de sikkert en bunsj med recovery CD-er som du skal bruke. jeg ringte IBM når jeg trengte recovery CD-er til min maskin, fikk de i løpet av 2uker og så var maskinen up-and-go samme dag jeg fikk de..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...