[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg går VG2 jeg... Er Ryuk som går ungdomskolen Vet vel ikke 100 at fysikk er morsomt eller ikke, men har da en viss peilig på hva det dreier seg om og har alltid hatt en ting for det å forstå hvordan ting rundt meg / ting som fasinere meg funker... Bountyhunter Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Fysikk er det mest fascinerende faget i verden. Kjemi henger ikke langt etter. Matematikken er bare morsomt å kunne fordi det er avansert, og jeg liker å løse problemer. Fysikk og kjemi er morsomt i seg selv, bare det å lære alt sammen. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (Er du ironisk? eller mener du det du sier?) Jeg er også en som liker å løse problemer og matten blir automatisk en del av det når man prøver å løse litt større poblemer... Har aldri hatt noe problem med å skjønne matte og føler logikk er min sterke side så tror jeg kommer til å like fysikk som fag. Bountyhunter Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg mener selvfølgelig det jeg skriver. Fysikk, matte og kjemi er jo de eneste morsomme fagene jeg har igjen (siden vi ikke har Samfunnslære i år) Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Kunne ha vært ironsik men burde ha skjønt at det ikke var det på signaturen din "Jeg er en svett og ekkel nerd" Det jeg prøver og si er vel at jeg tror jeg kommer til å like fysikk... Og sist men ikke minst: NERDS HAVE MORE FUN! Bountyhunter Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) For øvrig, selv om jeg går på ungdomsskolen så betyr det ikke at jeg leser fysikk på egenhånd. Jeg har nemmelig boken "Fysikk: forkurs" av Edel Storelvmo, som jeg jobber i. Matte troner høyt på listen her, sammen med naturfag og fysikk, tett etterfulgt av engelsk. Interesserer meg også for eldre historie, og da spesielt historien i og rundt Egy y. Synd eldre historie ikke er et fag før, om jeg ikke tar feil, VG3. Edit: Forumet nekter meg visst å skrive Egypt i setningen over her... Endret 2. februar 2008 av Ryuk Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Den er skrevet av rektoren på skolen her i byen, faktisk Kunne nok ha valgt en bedre bok, men OK. Har du en bror som har gått forkurs for ingeniør? Eldre historie har man på vg2 Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg har nok ingen bror som har gått noe slikt forkurs nei. Jeg var en tur på biblioteket først, lånte et par bøker i en måned, og merket fort at emnet var veldig interessant og jeg likte boken, dermed kjøpte jeg den hos en bokhandler. Lenke til kommentar
Aproco Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du er utvilsomt på rett vei når du sikter mot en IT utdannelse. Med grunnleggende utdannelse innen IT drift (nettverk etc) og gjerne en spesialisering innen sikkerhet, er du sikret jobb i overskuelig fremtid. Sannsynligvis også meget godt betalt. I Norge er det faktisk alt for få som har spisskompetanse innen IT sikkerhet. MEN - dette krever at du har interesse for faget "IT sikkerhet", i tillegg til at du utdanner deg i denne retningen. Hvis tanken på å jobbe med varierte oppgaver og mange utfordringer til god lønn frister, bør du absolutt vurdere IT-sikkerhet som en vei å gå. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Velkommen til forumet og takk for innspill Er veldig usikker på hva jeg skal velge... men blir nok VG3 på Sogn uansett så får en se hva som skjer etter det. 1år til å tenke på, og dette året er ikke 5 dager skole i uke, men 2 dager skole 3 dager i bedrift. Så skader jo ikke akkuratt med litt arbeids erfaring fra bransjen heller. Bountyhunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå