vargaz Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Topic sier mye, men ikke alt... Er det noen plasser som har god varme på denne tiden av året? Vi ønsker også at reisemålet ikke nødvendigvis er stappet av turister, men det er vel noe man bare må leve med :| Hadde også vært fint om det ikke hadde vært en slik typisk festplass, der man kun drar for å drikke seg full, helst vil vi ligge på stranden, gå tur i sentrum eller dra på sightseeing og se på ting og tang Noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Chartermål med sikker varme i påsken er Gambia, Goa, Thailand, Cap Verde og Brasil. Steder hvor noen kan synes vannet kunne vært litt varmere og hvor det kan være kaldt om kvelden er Egypt og Kanariøyene. I hele Middelhavet kan det for tidelig for "god varme", i alle fall i sjøen. Når det er sagt så badet jeg i Middelhavet tidligere denne uken, men det kunne absolutt vært varmere i havet. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Ok, er mer en basseng kind of guy.. men de andre ønsker sikkert å få muligheten til å bade i sjøen... Hvordan blir prisen på en slik tur da, til de plassene du nevner? sikkert ikke billig i påsken? Økonomien er stram, for forrige tur betalte vi 6 000 pr pers (fly og hotell) men synes det var litt i det meste laget. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Påsken er den klart dyreste perioden å reise, det er verre enn fellesferien. Dere får ikke uspesifisert til den prisen til sikre varme steder, men kanariøyene klarer dere muligens under 5k. Det er bare selv å ta et søk. Endret 2. februar 2008 av robertaas Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvis bading i sjøen ikke er så veldig viktig kan jeg anbefale Singapore. Her er det varmt og godt med rundt 30 grader hele døgnet, hele året. Det er en storby, med mye å tilby. Et handlingens mekka, med gode priser og gode produkter. Mye strand er det ikke (noen strender er det ikke, men ikke sånn thailand-strender) men med en times båttur til Bintan som er ei øy i Indonesia, kan du også få oppleve nydelige strender. Pris til Singapore er jeg veldig usikker, men er redd den ligger på mer enn 6000. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Pris til Singapore er jeg veldig usikker, men er redd den ligger på mer enn 6000. Når noen spør om "sydentur" til under 6000 inkludert hotell så er vel ditt svar helt feilpostet. Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jo, du har vel rett i det. Sorry. Fjern det gjerne om det ble for urelevant. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Herregud, no problems.. singapore høres jo interesant ut, men blir litt for dyrt for oss i denne omgang. Ingen andre plasser man kan reise til da? Kan det dukke opp restplasser rett før ferien, eller er ikke det noe å satse på ? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 å herregud, er dere ikke nordmenn? begynner å tvile, for når det først er vinter, så skal man utnytte snøgleden!!! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Sne gjør seg best på postkort. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 å herregud, er dere ikke nordmenn? begynner å tvile, for når det først er vinter, så skal man utnytte snøgleden!!! Det der var et helt idiotisk og urelevant innlegg, har du ikke noe bedre å komme med kan du heller tie.. noen som kan hjelpe meg med saken.. hvor burde man forresten lete etter reiser? jeg har store problemer med å finne skikkelig billige turer som mange ofte skryter av at de har fått..skjønner ikke det der helt.. jeg pleier å lete på startour, restplass, finn og ving.. er det noen flere jeg burde se på ? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) hvor burde man forresten lete etter reiser? jeg har store problemer med å finne skikkelig billige turer som mange ofte skryter av at de har fått..skjønner ikke det der helt.. jeg pleier å lete på startour, restplass, finn og ving.. er det noen flere jeg burde se på ? Øvert på forumet ligger "Praktiske ressurser for planlegging av reisen" som har mange linker. Du bør også se på apollo.no som nå er størst i Norge på charter (om jeg nå ikke husker helt feil). Å være med på mailingliste hos charterselskapene er også lurt for da blir man tipset om tilbud som kan forsvinne timer etter at de blir lagt ut. Selv foretrekker jeg å også bruke solfaktor.no. Endret 3. februar 2008 av robertaas Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Her har du noen forslag: http://www.gotogate.no/ http://www.altomreiser.no/charter/ http://www.reisetorget.no/restplass/ http://www.travelpartner.no/scano/restplasser_charter.aspx God tur! Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Sne gjør seg best på postkort. Endelig en som har skjønt det!! Kvikklunsj og appelsin trenger ikke å spises i snøfonna!! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Sne gjør seg best på postkort. Endelig en som har skjønt det!! Kvikklunsj og appelsin trenger ikke å spises i snøfonna!! Smak og behag, syntes selv at høsten er beste tid å reise på. Hvis sjøvannet ikke er så viktig så kan du jo se på Malta eller Madeira f.eks. Malta har vel varmere vann på den tiden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå