JV Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har akkurat fått byttet min gitar med slarke i halsen og den nye er helt topp. Halsen sitter som støpt og kan ikke røres en nanometer Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg fant denne på nettet: http://video.aol.com/video-detail/how-to-f...itar/3462105036 Er det bare bogus, eller er det noe i det? Hva tror dere? Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 nå begynner gitaren min og svikte på den røde knappen igjen, sellom den halsen sitter helt fast :S og typisk nok så har X-plorer gitaren min blitt fucka og, whammyen henger ned hele tida, og funker så vidt, vurderer å bytte gitaren hos eb ganmes IGJEN! Lenke til kommentar
VanCorny Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Min gitar ble det også noe galt med knappene samt "strengen", men jeg fant kviteringen så stakk jeg til spaceworld og fikk en ny en så lett som bare det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har ingen problemer med gitaren, selv om den er litt slarkete. Alle knappene funker til en hver tid. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 skjønner ikke hvorfor de skulle lage den avtagbare halsen på de, det er bare tull, de skulle lagd halsen fastmontert sånn som på X-plorer gitaren! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Avtagbar hals er bra det, men måten dei har laga tilkoplinga er problemet. Hadde det vore to pluggar som gjekk i kvarandre hadde problemet aldri eksistert. Endret 27. mars 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå