Gå til innhold

Trøbbel med GH3 gitar til Xbox 360?


Jaudu

Anbefalte innlegg

Noen fler enn meg som har problemer med guitar hero 3 gitaren til 360? den sorte trådløse, fargeknappene slutter og virke sånn helt plutselig, skikkelig plagsomt :S, noen som vet ossen man kan få ordna det?

 

Flere som synes gitaren er rævva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mest sannsynleg er det på grunn av at halsen og kassen (gitaren) ikkje heng godt nok saman. Det er ein del gitarer på markedet som har produksjonsfeil. På dei kan du trykke halsen ned 2-3mm etter den er låst fast. Er det tilfelle kan du få bytta den. Det kan fiksast kjapt ved å legge 2-3-4 strikk frå reimfestet på halsen og nederst på kassen, då er det nok trykk til at gitaren fungerer som den skal. Eit godt alternativ om du ikkje vil bytte eller fordi det tar litt tid å få den bytta.

Lenke til kommentar

Jeg har bare hatt gitaren i 2 måneder, og på den tida har jeg byttan 2 ganger, så nå gidder jeg ikke mer :S likte bedre den hvite X-plorer gitaren. PS har fullt batteri,men problemet er fortsatt der.

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar
Jeg har bare hatt gitaren i 2 måneder, og på den tida har jeg byttan 2 ganger, så nå gidder jeg ikke mer :S likte bedre den hvite X-plorer gitaren. PS har fullt batteri,men problemet er fortsatt der.

 

 

Du har samme problem som meg. Dritt-gitar ass.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har samme problemet med min gitar. Halsen sitter løst (kan flytte den ett par cm ut og inn når den er festet). Virker som det blir bare værre å værre. Er stort sett den røde knappen vi bommer på men når har det blitt mer på den grønne også.

 

Hvor lenge kan jeg gå tilbake til butikken med gitaren og kreve en ny?

 

Jeg fikk GH3 til jul.

Lenke til kommentar

Det står noko om 60 dagar i brukarmanualen, men uansett vil eg tru det er dekka med reklamasjonsrett her i landet.

 

Det bør ikkje være noko problem å bytte den. Eg bytta min i dag, tok ein telefon til butikken og spurte om dei hadde fleire eksemplar. Reiste deretter bort og satte den på disken (heile pakka med gitar og spel). Fekk ny utan spørsmål, han ville ikkje sjå på kvitteringen ein gang (sjølv om det er normalt og ein fordel å ha med, eg hadde den i lomma). Så kjøpte eg ein ny gitar i tillegg utan spel, når eg kom heim var den eine gitaren heilt OK, mens den andre hadde same problemet med at den hadde 2-3mm å gå på. Den skal eg tilbake og bytte i morgon. :)

Lenke til kommentar

Løsning som jeg med suksess benytter meg av;

 

Brett sammen papir/papp (si 3x3 cm, ta av halsen på gitaren og legg ditt kunststykke av en brett ved siden av delen av halsen som tres på gitaren. Den skal ikke gli lett inn, men heller ikke være trang som en lyktestolpe opp i ****en.

Dette skal låse halsen godt nok fast til at det ikke blir noe bevegelse mellom kontaktpunktene i gitaren.

Lenke til kommentar

Jepp, og eg vil heller anbefale metoden til Gorthaur enn den eg nevnte lengre oppe. Det vart så stramt at to av kontaktpunktene på kassen hadde nedsenka merker etter pinnane. Om butikken mot formidning skulle åpne og inspisere kan dei kanskje bruke det mot deg. Det beste er å bytte så fort som du kan.

Lenke til kommentar
Jeg har samme problemet med min gitar. Halsen sitter løst (kan flytte den ett par cm ut og inn når den er festet). Virker som det blir bare værre å værre. Er stort sett den røde knappen vi bommer på men når har det blitt mer på den grønne også.

 

Hvor lenge kan jeg gå tilbake til butikken med gitaren og kreve en ny?

 

Jeg fikk GH3 til jul.

 

Den røde streiker hos meg iblandt og, utrolig irriterende. Jeg merker at det er litt "slark" i halsen på gitaren.

Lenke til kommentar
Det står noko om 60 dagar i brukarmanualen, men uansett vil eg tru det er dekka med reklamasjonsrett her i landet.

 

Det bør ikkje være noko problem å bytte den. Eg bytta min i dag, tok ein telefon til butikken og spurte om dei hadde fleire eksemplar. Reiste deretter bort og satte den på disken (heile pakka med gitar og spel). Fekk ny utan spørsmål, han ville ikkje sjå på kvitteringen ein gang (sjølv om det er normalt og ein fordel å ha med, eg hadde den i lomma). Så kjøpte eg ein ny gitar i tillegg utan spel, når eg kom heim var den eine gitaren heilt OK, mens den andre hadde same problemet med at den hadde 2-3mm å gå på. Den skal eg tilbake og bytte i morgon. :)

 

 

Hos EB Games fikk jeg beskjed om at den ikke var mulig å bytte E.L.

"Jeg kan dessverre ikke ta den inn. Vi hadde en retur-"kampanje" 14 dager etter jul og det er en liten stund siden nå"

 

Men dette er jo store og klare feil på en elektronikk-vare.

Har jeg ikke krav på bytting??

Lenke til kommentar

Litt Off-topic;

 

Jeg sitter og skal sende en mail til EB games.

Men skjønner ikke bæret av siden deres.

Trykker på "Kontakt oss"

Der kan man trykke på "Store-locater", men ikke noe annet. Og på "Store-Locater" er det ikke mulig å trykke på butikken E.L.

 

HELP!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...