iChristian Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg ble far på mandag, jippi, det var ikke flausen, problemet lå mer rundt hvem som var jordmor. Vi feiret i kveld med en flaske vin, fruen ammer ikke, hun liker å ta en festrøyk i blant og det bestemte hun seg for å ta i dag også. Vi bor i Moholt Studentby i Trondheim i en familieleilighet. Hun gikk ned for å ta seg en røyk utenfor som seg hør og bør, og der står jordmoren fra fødselen... Jippi, vi bor ved siden av jordmoren, hun så mor røyke 4 dager etter fødselen og jeg har lånt vinåpner av henne når jeg har drukket i løpet av svangerskapet, når samboeren var på vannvogna... Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 *klappe* Thou art a winnar! ---------> www.prize.com you wins it meget godt jobba Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hahaha! det der er en festlig situasjon xD Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ja. Men herregud. Går vell sikkert vell og bra. Men her skal det være perfekt når jeg skal "make kids". Ikkno røyking eller no. Det er da fint at dere ikke røyker inne da.. Får litt vondt av dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå