Catkin Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Var på Ultra i dag. De har et veldig godt utvalg. Så jeg er alltid i himmel og paradis når jeg handler der. Denne gangen fant jeg meg noe mystifistisk. Ubuntu-cola! Har aldri sett den noe annet sted. Har ikke hørt om den engang. Hva er dette for noe da? Akkurat som vanlig cola, men et annet merke? Eller er det helt forskjellig smak? Tror nok jeg alltid kommer til å holde meg til orginal-cola'n. Men man er jo nyskjerrig. Erfaringer? Skal smake på den i morgen ettersom jeg ikke føler meg helt bra i dag, og bare drikker vann. Endret 1. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Bister Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har ikke lest det her selv, men det står da noe om det her: Ubuntu Cola Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Takk for nyttig informasjon! Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Høres ut som et veldig bra prosjekt. Får kjøpe den om jeg kommer over den. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Ja. Ultra på Ski storsenter. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 En sånn MÅ jeg jo bare ha! Mon tro om den finnes på Ultra i Oslo Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 De både oppgir og deler ut ingrediensene til kunden gratis, regner jeg med? Lenke til kommentar
Simira Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 http://forum.ubuntu.no/index.php?topic=821.0 http://www.ubuntu-trading.com/ Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Operativsystem-cola. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Prøvde den colaen for første gang på Svalbard... Smakte ikke skikkelig god Cola da. Grei. Noen som kan gi tips for den Colaen i Ålesund? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 De både oppgir og deler ut ingrediensene til kunden gratis, regner jeg med? Og eg antar at de stort sett deler den ut gratis men at butikker/ansatte kan ta betalt for den om de vil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå