Insomniatic Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jeg har fått et simkort av en venn og vet ikke hvilken operatør jeg har. Håper virkelig at det er Djuice... Hvordan sjekker man dette? EDIT: Fant ut at jeg har Telenor Kort&Kontant, men har de sånne tilbud som Djuice har f.eks. man kjøper et ladekort for 500 men får 1000? Endret 1. februar 2008 av Latterkongen Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har fått et simkort av en venn og vet ikke hvilken operatør jeg har. Håper virkelig at det er Djuice... Hvordan sjekker man dette? Det står på kortet. Eventuelt når du starter telefonen så står det gjerne midt på skjermen Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har fått et simkort av en venn og vet ikke hvilken operatør jeg har. Håper virkelig at det er Djuice... Hvordan sjekker man dette? Det står på kortet. Eventuelt når du starter telefonen så står det gjerne midt på skjermen Telenor Har de noengang sånne tilbud som Djuice har? Sånt Betal 500 få 1000? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Tittet på telenor.no? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Hva skjer på telenor.no? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hva skjer på telenor.no? Du finner oversikt over priser o.l. på ditt abonnement/kontantkort. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Djuice er Telenor. Om du vil at det skal være et Djuice kontantkort ringer du bare 09000 så bytter de det for deg. Mener uansett de betal 500 få 1000 kampanjene gjelder for både vanlige Telenor og Djuice abbonement. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Djuice er Telenor. Om du vil at det skal være et Djuice kontantkort ringer du bare 09000 så bytter de det for deg. Mener uansett de betal 500 få 1000 kampanjene gjelder for både vanlige Telenor og Djuice abbonement. Hvis det er riktig er jeg kjempeheldig Skal da spleise med en venn og da kan vi bestille Habbo mynter Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Men de har ikke slik tilbud nå tror jeg? Vanlige tilbudet er betlat 500,- få 550,- Sjekk før du regner med å få 1000,- for 500,-! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Det vet jeg. Men de har noen ganger sånn tilbud. Det var da jeg hadde regnet med å kjøpe. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Telenor har ikke hatt slike kampanjer med at en kan betale 500 kr og få ringetid for 1000 kroner etter at de lanserte kontantkortet Kort og kontant. De reduserte da kontantprisen så pass mye med det kontantkortet at jeg tviler på at det kommer mange flere slike kampanjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå