Matias Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Yoda211 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vet ikke svar på spørsmålene dine, men slenger meg på tråden da jeg lurer på noe lignende: Lurer på følgene: Jeg driver med hjemmetrenging, jeg er forholdsvis høy og tynn, og vil derfor legge på meg. Har trent noen måneders tid nå, og har lyst å prøve litt mer seriøst. Har veldig lite pailing på proteinshake og slikt og lurer derfor på om noen kan hjelpe meg litt: Hva jeg bør kjøpe: Big Mass Gainer 3kg (399kr) + Carbo Fuel 3kg (169kr)+ eventuelt Super Omega Sport 475 ML (269kr) noe mer jeg bør blande det med og treng jeg egentlig den siste? eller bare Bigg Mass Gainer 3 kg (399kr) Hva gir de beste resultatene? Noen bedre anbefallinger? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Matias: det var ganske mye du spiser, ser det ut som.. 300 eller 360 gram karbohydrat, og 140 eller 160 gram protein. Jeg hadde kuttet ut karbohydratet i mellommåltidene, og jeg ville ha fjerna et par stk av dem. Du trenger vel heller ikke ekstra mye kreatintilskudd på treningsdager. Har du noe fett-tilskudd? Det kan være lurt dersom du ikke er så flink til å spise mye fet mat til vanlig. Så det blir: Mellommåltid (1-2 ganger daglig alle dager, 10g kreatin en av dagene.): 20g Pro-90 Isolate, 1 spiseskje fiske/sel-olje Før trening: 60g Carb-100 Neutral, 40g Pro-90 Isolate Etter trening: 60g Carb-100 Neutral, 40g Pro-90 Isolate Yoda211: Punkt nr 1 er å spise mer vanlig sunn mat ! Ikke glem dette.. Når det gjelder tilskuddene kan du hvertfall fjerne carbo fuel, ettersom det er karbohydrater i big mass. Jeg ville nok ha kjøpt omega-tilskuddet siden du ikke akkurat høres ut som en som tenker på å spise nok sunt fett i den vanlige maten din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå