Gå til innhold

asdf


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke svar på spørsmålene dine, men slenger meg på tråden da jeg lurer på noe lignende:

Lurer på følgene:

Jeg driver med hjemmetrenging, jeg er forholdsvis høy og tynn, og vil derfor legge på meg. Har trent noen måneders tid nå, og har lyst å prøve litt mer seriøst. Har veldig lite pailing på proteinshake og slikt og lurer derfor på om noen kan hjelpe meg litt:

 

Hva jeg bør kjøpe:

Big Mass Gainer 3kg (399kr) + Carbo Fuel 3kg (169kr)+ eventuelt Super Omega Sport 475 ML (269kr)

 

noe mer jeg bør blande det med og treng jeg egentlig den siste?

 

eller bare Bigg Mass Gainer 3 kg (399kr)

 

Hva gir de beste resultatene?

Noen bedre anbefallinger?

Lenke til kommentar

Matias: det var ganske mye du spiser, ser det ut som.. 300 eller 360 gram karbohydrat, og 140 eller 160 gram protein. Jeg hadde kuttet ut karbohydratet i mellommåltidene, og jeg ville ha fjerna et par stk av dem. Du trenger vel heller ikke ekstra mye kreatintilskudd på treningsdager. Har du noe fett-tilskudd? Det kan være lurt dersom du ikke er så flink til å spise mye fet mat til vanlig.

 

Så det blir:

 

Mellommåltid (1-2 ganger daglig alle dager, 10g kreatin en av dagene.): 20g Pro-90 Isolate, 1 spiseskje fiske/sel-olje

 

Før trening: 60g Carb-100 Neutral, 40g Pro-90 Isolate

 

Etter trening: 60g Carb-100 Neutral, 40g Pro-90 Isolate

 

 

 

Yoda211: Punkt nr 1 er å spise mer vanlig sunn mat ! Ikke glem dette..

Når det gjelder tilskuddene kan du hvertfall fjerne carbo fuel, ettersom det er karbohydrater i big mass. Jeg ville nok ha kjøpt omega-tilskuddet siden du ikke akkurat høres ut som en som tenker på å spise nok sunt fett i den vanlige maten din ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...