Gå til innhold

Lønsj, hva synes vi?

karl-wilhelm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg føler at Norge trenger flere skuespillere. Er det bare meg, eller er enten Pia Tjelta, Axel Hennie eller Ane Dahl Torp i hver jævla norske film? Begynner å bli smålei :)

Har ikke sett filmen, og har heller ingen planer om det.

Du går ikke glipp av noe.. Lønsj må være noe av det værste jeg har sett på lenge.

Lenke til kommentar
fikk jo bra kretikk trodde jeg? syntes jeg så hvertfall 2 stykk terningkast 5. husker ikke hvorfra men :p skal se den endag jeg gidder.. no rush =P

Norske anmeldere liker å gi norske filmer litt bedre kritikk en normalt.

Hvordan gjøre om terninkast av norsk film til det virkelige terningkastet: (terninkast/2)+1 = faktisk terningkast. Så Lønsj skal egentlig ha terningkast (5/2+1) 3,5.

Lenke til kommentar

Det er klart han ikke gjør.

--

Jeg forstår ikke hvorfor de samme skuespillerne går igjen, når ingen av dem er spesielt interessante å se på. Hva med Bjørn Sundquist, hvorfor er ikke han med i alle filmene? Han er den eneste norske skuespilleren som gjør at jeg får lyst til å se en film. Trond Fausa Aurvaag er ganske god, men fortsatt ikke i den grad at man ser en film fordi han er med i den.

Lenke til kommentar
Jeg føler at Norge trenger flere skuespillere. Er det bare meg, eller er enten Pia Tjelta, Axel Hennie eller Ane Dahl Torp i hver jævla norske film? Begynner å bli smålei :)

Har ikke sett filmen, og har heller ingen planer om det.

Tror ikke noen av dem er med i Varg Veum-filmene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...