langkaas Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvorfor kan de ikke bare ha en maskin? Hater at det kommer bedre utgaver av det jeg har Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvorfor kan de ikke bare ha en maskin? Hater at det kommer bedre utgaver av det jeg har It's business De selger nok bedre. Er nok ikke bare nye PS3-eiere som kommer til å kjøpe en eventuell PS3 slim. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvis ps3 slim kommer til å se sånn ut tror jeg den blir en flopp, hvem vil vel ha en kompinert wii, ps3 maskin.Men at ps3 slim kommer er nok ganske så sikkert, men den kommer nok ikke før i 2009/2010. Ja, for det som gjør at konsoll selger er design. Tro det eller ei, det er nok en faktor som går inn i beregningen til flere. Er derfor man får kjøpt skins til konsoller også, mange som liker at ting ser bra ut i stua. Gleder meg til å se hvordan en framtidig PS3 slim vil se ut. Og den vil nok komme etterhvert. Lurer på om den vil spille PS2 spill. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Tro det eller ei, det er nok en faktor som går inn i beregningen til flere. Er derfor man får kjøpt skins til konsoller også, mange som liker at ting ser bra ut i stua. Gleder meg til å se hvordan en framtidig PS3 slim vil se ut. Og den vil nok komme etterhvert. Lurer på om den vil spille PS2 spill. Klart er det en påvirkende faktor, men fyren mente at dårlig design = flopp. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Tja, hvis konsollen er forma som en stor bæsj så vil det bli vanskelig å selge den da Men nei det skal nok litt til før design har noe å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå