Teds Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Under CES-messen som pågikk for få uker siden, ble dette mistenkelige ryktet spredd. I følge kildene skal www.T3.com ha fått konkret informasjon om en ny PS3. Dette skal de ha fått fra en meget pålitelig person med gode kontakter. Dette er hentet fra denne artikkelen som jeg selv har skrevet. Ryktene om en lansering av PS3 Slim er ikke bekreftet/avkreftet, men mulighetene for at det kommer er fullt mulig. Det har jo kommet to Slim-konsoller pluss en Slim-håndholdt. Edit: Takker Haansi for opprettelsen, men beholder artikkelen da resten er riktig. Endret 1. februar 2008 av Teds Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Så vidt jeg har forstått, er dette noen bilder T3 har mekket selv, og ikke noen bilder som skal ha "lekket". Da blir det hele en helt annen sak. It'll purely be a facelift, but if it's anything like our vision here, then we're looking at one hell of a sexy piece of kit Tror nok du har misforstått litt. Endret 1. februar 2008 av Haansi Lenke til kommentar
Teds Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Søppel fra ende til annen med andre ord. Hva har man da lært; Ikke stol på andreparts kilder, uten å lese hovedkilden fullstendig først. Takk for opprettingen Haansi! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hehe, gikk nesten i samme fellen selv, men skjønte det rett før jeg posta Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det er vel ingen hemmelighet(heller ikke fra T3s side) at dette bildet bare var en illustrasjon. Det er kun en montasje av en halv ps3 og en halv wii satt sammen. Greia handler vel egentlig om spekulasjoner rundt om det er planer om å utvikle/lansere en slim versjon til høsten, noe jeg tror er helt urealistisk med tanke på hvor mye originalversjonen allerede selger... Tror ikke vi vil se en slim versjon før tidligst i slutten av 2009. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det er noe sånt jeg har ventet på. Hvis det kommer en til høsten og prisen er rimelig, blir det trolig en slim på meg. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det er vel ingen hemmelighet(heller ikke fra T3s side) at dette bildet bare var en illustrasjon. Det er kun en montasje av en halv ps3 og en halv wii satt sammen. Greia handler vel egentlig om spekulasjoner rundt om det er planer om å utvikle/lansere en slim versjon til høsten, noe jeg tror er helt urealistisk med tanke på hvor mye originalversjonen allerede selger... Tror ikke vi vil se en slim versjon før tidligst i slutten av 2009. Slenger meg på den. PS2 slim kom vel inn for å booste PS2-salget, og jeg ser ikke hvorfor Sony skulle gå over til en Slim versjon av PS3 allerede i 2008. PS3 har Solgt sinnsykt det siste halvåret, og jeg tror dette vil fortsette utover. En slim versjon vil nok egne seg best utover våren 2009. Men den kommer, det gjør den. Spørsmålet er bare når. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 tviler på at Ps3 kan være noe slimmere, med tanke på kjøling og alt hw og BR spilleren.. Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jepp. Bare se på mobiltelefonene og datamaskinene. Endret 1. februar 2008 av Tallyho Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) tviler på at Ps3 kan være noe slimmere, med tanke på kjøling og alt hw og BR spilleren.. Selvfølgelig kan den det. Alt kan bli slimmere. Men det skjer ikke til høsten. Endret 1. februar 2008 av Geofrank Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jepp. Bare se på mobiltelefonene og datamaskinene. som den er nå da, din gjøk, mobiler og datamaskinner har ikke blitt tynnere over natta.. tok lang tid før PS2 ble slim Lenke til kommentar
Walts Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 ps3 kan vel fint bli mindre nå da den nye lille blu ray lasern har kommet og 45nm vell istedenfor 65nm som i 40gb. Men sikkert ikke nok til å bli kalt slim eller at det er av no verdi Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 tror jeg holder meg til standar versjonen ^^ kommer ann på hvordan den skulle ha sett ut Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 ... PS3 har Solgt sinnsykt det siste halvåret ... Nåja, "sinnsykt" er vel kanskje å ta litt vel hardt i? Relativt sett, opp mot hvordan de solgte i begynnelsen, så er jeg enig i en forbedring, men "sinnsykt"? I forhold til PS2-salget, er nok PS3 bare en fjert i havet. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det er altfor tidlig til at den kan go slim. Det tok sin tid før de to andre gjore det. Det vil ta ein stund før alle komponentene ps3en er bygget opp av så små at den kan krypes like mye som ps1 og ps2. Siden det var radikale forskjeller mellom de. Person liker eg litt størrelse på ting. Mine erfaringer sier at jo mindre ein ting er jo fortere blir den ødelagt. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvis ps3 slim kommer til å se sånn ut tror jeg den blir en flopp, hvem vil vel ha en kompinert wii, ps3 maskin. Men at ps3 slim kommer er nok ganske så sikkert, men den kommer nok ikke før i 2009/2010. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Haha, den så jo helt forjævlig ut. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Vi ser nok garantert en mindre versjon av PS3 etterhvert, men allerede til høsten virker litt tidlig. Tok nesten 5 år før PS2 Slim kom ut... Ting som kan gjøre den mindre: 1. Harddisken. Kan gå fra 2,5" til 1,8" eller SSD som kan gjøre den enda mindre. 2. Kompakthet. F.eks. CPU og GPU på en brikke. Vil også minske kostnadene kraftig. 3. CMOS-forminskning. CPU og GPU kan forminskes til 32/45 nm og dermed produsere langt mindre varme og forbruke mindre strøm. Kan forminske/fjerne vifter, kondensatorer, PSU etc. 4. PS2-kompatibilitet fjernes i hardware. Allerede gjort på 40 GB. Endret 2. februar 2008 av kilik Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvis ps3 slim kommer til å se sånn ut tror jeg den blir en flopp, hvem vil vel ha en kompinert wii, ps3 maskin.Men at ps3 slim kommer er nok ganske så sikkert, men den kommer nok ikke før i 2009/2010. Ja, for det som gjør at konsoll selger er design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå