Baba2 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hei! Jeg kjøpte meg en gasspenn på Biltema. Det er en slik en: Jeg har fylt den på med gass. Men er det meningen at man skal tenne på den med en fyrstikk selv, eller er den selvantennende? Fordi jeg kan bare høre lyden av gass som strømmer ut! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du må vel holde en tent fyrstikk der gassen strømmer ut for å få fyr på den. Viktig å holde fyrstikken foran åpningen før du skrur opp gassen Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Hmm ok. Fordi på Selve gasspennen så står det :"Turn to light" og på bruksanvisningen så sier dem ikke noe om at man må tenne på den selv... Men det vil jo ikke tenne seg på av seg selv når jeg prøver å skru på den spesielle ventilen. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Bumpelibumpsen. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ja, kjempefin bump du lagde. Har du i det hele tatt PRØVD å tenne med fyrstikk? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ser ikke ut til å være noen form for elektrisk antenner på den. Bruk en fyrstikk du. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 har samme og må bruke en fyrstikk, lighter eller et tent stearinlys Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 er antakeligvis samme system som på en normal butanbrenner, du tenner på med fyrstikk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå