Amberlamps Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Fikk knipsa et ganske så bra bilde syns jeg! (Ble tatt i fart) Hva synes dere? NB! Bildet er forminsket så kvaliteten gikk ned som dere synlig kan se! Endret 1. februar 2008 av HighlineDSG Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Synes det var helt greit. Men få vekk de greinene som er på toppen av bildet. Lenke til kommentar
Dr. Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Synes det var helt greit. Men få vekk de greinene som er på toppen av bildet. Enig med deg. De greinene hadde ikke noe der å gjøre. Men Selve bilde var fint. Endret 1. februar 2008 av Dr. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Synes det var helt greit. Men få vekk de greinene som er på toppen av bildet. Enig med deg. De greinene hadde ikke noe der å gjøre. Men Selve bilde var fint. Bildet ble tatt i fart så jeg så ikke greinene engang Men jeg får alltid redigert det bort i photoshop Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Tok meg friheten til å prøve å gi bildet ditt en liten omgang i PS. Fjerna grenene, og lagt til bruk av levels og curves for å skape større kontrast. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Det ble stilig! Ser ut som en liten storm er på vei Lenke til kommentar
Dr. Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det var bedre når man fikk vekk den greina! Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Rockefeller center, er det? Hvis jeg har rett, ser man vel ikke toppen helt, og det er jo litt synd. Ellers et helt greit bilde. =) Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Rockefeller center, er det? Hvis jeg har rett, ser man vel ikke toppen helt, og det er jo litt synd. Ellers et helt greit bilde. =) Ja tror det er Rockefeller Center Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå