Tallyho Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Gleder meg veldig til dette Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Dette er bilder fra Neogaf ja. Ja, Home blir bra. Får bare håpe det lanseres snart. Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 flere bilder på :gamersyde for de som er interesserte... Lenke til kommentar
henky Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 er home et spill eller? trodde det var en storoppdatering til ps3 og hele greia.. Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Det er vel Sonys svar på Second Life og virtuell sosialisering generelt. Jeg tror dette spillet kan bli et enormt pengesluk for de som blir hekta, med tanke på alt som kan kjøpes og modifiseres. Tviler på at man får en leilighet med "all you want" av møbler og innredninger, klær og slik +sikkert massevis av gadgets og småspill. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ser bra ut dette her ja. Eneste som ser litt rart ut er treverksteksturene utvendig synes jeg. Vet ikke om jeg blir den ivrigste brukeren av Home, men det blir spennende å utforske dette her i alle fall. Slang inn en report på Noiz for mye dårlige poster den siste timen også. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Ser absolutt ut som det kan bli morro å utforske dette "hjemmet" ja. Men noen screenies blir en mager erstatning for en hands-on test av dette i form av en åpen beta eller selfølgelig en full release. Denne bare-se-men-ikke-røre greia som vi for tiden blir servert av sony begynner å bli fryktelig kjedelig. Vil prøve nåh! Endret 1. februar 2008 av Snerk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ingen som heller er intressert i mulighetene dette drar med seg enn grafikken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ingen som heller er intressert i mulighetene dette drar med seg enn grafikken? jo selvfølgelig, men er ikke så veldig oppdatert om Home. men jeg ser for meg at dette kommer til og bli kult den første uka, så gidder man ikke mer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ja nei eg er skeptisk til Home eg også, å gå å vase rundt i 3D-miljøer slik sett virker ikkje som det heilt store. Men flott at Sony går andre veier, men få for all del andre essensielle online deler på plass også. Lenke til kommentar
harsa Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Lurer bare på om dette kommer på PS store, eller på disc? Hvor mye harddiskplass skal gå til dette,mon tro.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 jeg vet ikke men kanskje Home hadde fungert bedre hvis det ble det nye OS`et slik at når man starter Ps3 så kommer man rett inn i home og kan styre alt fra "huset" sitt. men mulig dette blir litt for tidskrevende og jall, istede for og bare hive inn cden og trykke play.... som sagt home blir morro i starten, men etterhvert gidder man ikke.. Lenke til kommentar
henky Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 facebook+ps3=home? dette hørtes bare dumt ut. sikkert en hel del japanesere som kune tenke seg enda en virtuell verden å regjere, men det spiser ukokte nudler til frokost-middags-kvelds Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Lurer bare på om dette kommer på PS store, eller på disc? Hvor mye harddiskplass skal gå til dette,mon tro.. hørt noen rykter om PS Store og mellom 500 og 1000mb Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Ett par intetsigende og korte/meningsløse innlegg, samt off-topic, er fjernet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Endret 2. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Likte disse bildene ganske godt og kan nesten ikkje vente til det kommer pubic beta. Selv om eg kanskje ikkje kommer til å bli den største brukeren av home, så må det iallfall testes ut og prøves ut godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå