Gå til innhold

Nye skjermbilder fra Home

Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel Sonys svar på Second Life og virtuell sosialisering generelt. Jeg tror dette spillet kan bli et enormt pengesluk for de som blir hekta, med tanke på alt som kan kjøpes og modifiseres. Tviler på at man får en leilighet med "all you want" av møbler og innredninger, klær og slik +sikkert massevis av gadgets og småspill.

Lenke til kommentar

Ser bra ut dette her ja. Eneste som ser litt rart ut er treverksteksturene utvendig synes jeg. Vet ikke om jeg blir den ivrigste brukeren av Home, men det blir spennende å utforske dette her i alle fall.

Slang inn en report på Noiz for mye dårlige poster den siste timen også. :)

Lenke til kommentar

Ser absolutt ut som det kan bli morro å utforske dette "hjemmet" ja. Men noen screenies blir en mager erstatning for en hands-on test av dette i form av en åpen beta eller selfølgelig en full release. Denne bare-se-men-ikke-røre greia som vi for tiden blir servert av sony begynner å bli fryktelig kjedelig. Vil prøve nåh!

Endret av Snerk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Ingen som heller er intressert i mulighetene dette drar med seg enn grafikken?

jo selvfølgelig, men er ikke så veldig oppdatert om Home.

men jeg ser for meg at dette kommer til og bli kult den første uka, så gidder man ikke mer

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jeg vet ikke men kanskje Home hadde fungert bedre hvis det ble det nye OS`et slik at når man starter Ps3 så kommer man rett inn i home og kan styre alt fra "huset" sitt.

men mulig dette blir litt for tidskrevende og jall, istede for og bare hive inn cden og trykke play....

som sagt home blir morro i starten, men etterhvert gidder man ikke..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Lurer bare på om dette kommer på PS store, eller på disc? Hvor mye harddiskplass skal gå til dette,mon tro.. :whistle:

hørt noen rykter om PS Store og mellom 500 og 1000mb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...