Gjest flytebrygge Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Som emnetittelen sier, jeg har ikke vært ordentlig forelsket i noen på lenge! Husker at jeg likte litt en jente i åttende og på barneskolen, men jeg har ikke blitt noe særlig hypp noe noen andre etter det. Tror ikke at jeg er homo, for jeg er ihvertfall ikke forelsket i noen fra samme kjønn. Er litt vanskelig å akkurat spørre om råd til dette, men har dere noen trøstende ord/tips? Blir 17 år snart nå. Lenke til kommentar
Deezire Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du er ikke homofil av den grunn. Treasure these days, as there will be few of them in the future! Finnes ikke noe mer frustrerende enn å være overforelsket! Lenke til kommentar
Gjest flytebrygge Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Mkay, takk for noen trøstende ord ^^ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har aldri i mitt liv vært forelsket selv og blir 17 snart. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg hadde ikke vært ordentlig forelsket før jeg var 19, da jeg traff dama som jeg nå har vært sammen med i to og et halvt år, så jeg tror ikke dere har noe særlig å frykte. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ingen som har dratt "dette er heeeeeelt normalt, så baaaare slapp av!" ennå? Merkelig. Dette er ikke helt normalt. Hormoner har en meget svermende virkning på mange ungdommer, men det hender selvfølgelig også at noen opplever en ungdomstid uten særlig mange forelsker, eller periodevis tørke i kjærlighetslivet. Er selv blant den gruppen, har riktignok vært forelska mange ganger og hadde et über-crush i niende, men det varte ikke så lenge, og det var egentlig veldig greit å ikke ha noe særlig av det der å tenke på i tiendeklasse, for jeg endte opp med et pent karakterkort. Tenk på alt du slipper av bekymringer, tullball, rykter osv.? Er jo på mange måter en liten befrielse å ikke forelske seg også. (Men jeg føler med deg.. Jeg har selv ikke vært særlig forelska på snart et år. Savner virkelig den følelsen, men...) Lenke til kommentar
StockDama Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Forelska meg heller ikke før jeg ble 18-19, før det hadde jeg ikke noe særlig interesse for hverken gutter eller jenter. Å forelske seg bare for forelskelsens del så jeg aldri noen vits i. =D Så er ikke noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Forelska meg heller ikke før jeg ble 18-19, før det hadde jeg ikke noe særlig interesse for hverken gutter eller jenter. Å forelske seg bare for forelskelsens del så jeg aldri noen vits i. =D Så er ikke noe å bekymre seg for. enig i den. å være forelska er ikke noe spesielt digg nødvendigvis. å være sammen med den du er forelska i er noe av det beste som finnes! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har selv ikke vært ordntlig forelsket siden i sommer, men har rotet med en del jenter (mest på fest da). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå