Gå til innhold

Nybegynner på CSS server


Anbefalte innlegg

Jeg er helt grønn detta, jeg har installert Ubuntu 7.10 desktop, å skal sette opp en Counter strike source server, ja jeg har fått med meg commanoene:

 

mkdir srcds_l

cd srcds_l

wget http://www.steampowered.com/download/hldsupdatetool.bin

chmod +x hldsupdatetool.bin

./hldsupdatetool.bin

./steam

 

./steam -command update -game "Counter-Strike Source" -dir

 

men problemet er at den sier : Cannot open output file `serv...........blablabla/srcds/InstallRecord.blob

 

Å jeg har ikke peil på hvor mappa/filene er, som sagt dette er første gang jeg setter opp css server på linux, jeg klarte å sette opp Sof2 server på en annen linux for et par år siden, åssen...?... hakke peil :blush:

 

Men er det noen som kan gi meg en veiledning? har knotet i mange dager nå.. frustrasjonen tar snart overhånd, å det ender med at jeg legger inn Xp igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fortsatt samme problem, men skal ikke InstallRecord.blob være synlig i mappa?

BTW: har funnet ut hvor filene ligger.

 

skal det skje noe når jeg kjører denne cmd: ./chmod +x hldsupdatetool.bin?

Na er alle filene i mappa grønne.

 

Det som er så irriterende er at jeg hadde CSS server på samme maskin med Xp, men ville prøve linux, siden alle skryter av at dette er mer stabilt å bruker mindre ressurser.

Kjenner jeg meg selv rett, gir jeg opp linux veldi snart å slenger inn Xp igjen, da vet jeg at ihvertfall at det virker, selv om jeg kanskje må leve med regelmessige server crash. å passe på servern ofte.

Endret av Uncle_2Fast4You
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...