NuckChorris Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Noen boosts. Fear f.eks, hvor faens irriterende er det ikke når du fearer noen, dotter fullt opp, og skal til å sende en saftig shadow bolt mot moben som er fearet, så løper den ut av range og ødelegger alt? Ja man kan searing pain spamme, men da er sjansen for å breake fear ganske stor, og den gjør ikke noe særlig skade, heller en kraftig bolt enn litt pain. Ja warlocks trenger jo virkelig en buff Slutt på diminishing returns og måtte vente på honor til dagen etter blir stas. Problemet med dette er at det nå kommer til å bli hk farming i alle bgs(om det ikke var det fra før).. Å skaffe wsg marks feks kan fort bli et lite mareritt. Men hvor er queuefixen til bgs? Kommer vel til å ta et år det også nå da.. Endret 2. februar 2008 av San_Lopez Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jævlig kos at de løper ut av range når du skal caste noe. ;> Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 De kunne satt en daze på fear, eller lignende bevegelsesmønster som man gjør under blind. Dette ville ikke blitt imba i PvP, men en fix på mobs som kan springe så langt at de resetter. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Imo bør ikke feared mobs kunne springe under 25 yards vekk fra deg. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Imo bør ikke feared mobs kunne springe under 25 yards vekk fra deg. Der står vi på motsatt side, jeg mener de ikke bør kunne lenger enn 25 yards fra deg. Endret 2. februar 2008 av Torinogut Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Draintanking ftw? :o Draintanking er greit på en mob, men når man har flere på seg som f.eks. 5 blir det litt værre med draintanking og man må feare noen av dem. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Er ikke noe vits å draine en druid f.eks. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Trodde vi snakka om mobs. Doyh. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Imo bør ikke feared mobs kunne springe under 25 yards vekk fra deg. Enig. De burde bare stå der med dots som ticker for noen tusen damage per sekund uten å kunne gjøre noe til de er døde. Jeg mener, de som spiller locks skal jo liksom slippe å tenke eller noe slikt. ... Lenke til kommentar
FunkyMonk Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Imo bør ikke feared mobs kunne springe under 25 yards vekk fra deg. "Oooh, jeg er så redd at jeg løper unna i panikk!! Men, jeg er ikke så redd at jeg løper så langt unna jeg kan..." Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Enig. De burde bare stå der med dots som ticker for noen tusen damage per sekund uten å kunne gjøre noe til de er døde. Jeg mener, de som spiller locks skal jo liksom slippe å tenke eller noe slikt. ... Ja, og gjør fear instant! 60 min duration og undispellable. DA får dere lov til å whine på warlock forumet, da. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Buffer dps'n til druids i bearform, og gir mage en limit på maten. BRA JOBBA. Jeesus. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Imo bør ikke feared mobs kunne springe under 25 yards vekk fra deg. "Oooh, jeg er så redd at jeg løper unna i panikk!! Men, jeg er ikke så redd at jeg løper så langt unna jeg kan..." Drikker du syre eller? Da tenker jeg selfølgelig på priest sin fear og. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Buffer dps'n til druids i bearform, og gir mage en limit på maten.BRA JOBBA. Jeesus. Mage limit på maten er jo bare bra, så slepper man å conjure så syykt mye. Trenger man mer enn 80 uansett? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Buffer dps'n til druids i bearform, og gir mage en limit på maten.BRA JOBBA. Jeesus. Som at det kjem til å ha noke å sei for feral i pvp. Hadde dei buffa mangle, men lacerate, nei. Ein grei endring i pve. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Akkurat når jeg satt å venta på et nytt ikon for Mage Armor kommer Blizzard med et nytt og enda hardere spark til en klasse som allerede ligger nede og er forholdsvis skadeskutt. Way to go Blizz! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Håper de gjør noe med shadowpriests i arena. Er faen så søplete atm. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Akkurat når jeg satt å venta på et nytt ikon for Mage Armor kommer Blizzard med et nytt og enda hardere spark til en klasse som allerede ligger nede og er forholdsvis skadeskutt.Way to go Blizz! hva skal du med nytt icon? klarer meg fint med det som er eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå