mezzo Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sadly, Turok is yet another game that stumbles making the leap from the 360 to the PS3. PS3-centric problems include more screen tearing, framerate drops, and textures that look even more fugly. http://ps3.ign.com/articles/848/848783p3.html Trodde slikt som dette skulle være over nå ifølge mange? Tydeligvis ikke. Hvorfor er aldri 360 versjonene dårligere? Burnout og DMC4 er minst like bra som PS3 versjonene enda de visstnok ble laget til PS3 og så portet til 360. Virker mer og mer tydelig for meg at 360 ikke er noe svakere enn PS3, heller tvert i mot. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Viser ikke at PS3 er svakere, viser at spillutviklere ikke gidder å porte spilla ordentlig! Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Intet nytt under solen egentlig. Multispill vil nok som regel alltid se best ut på 360. Lenke til kommentar
mezzo Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Viser ikke at PS3 er svakere, viser at spillutviklere ikke gidder å porte spilla ordentlig! Hvorfor gadd de å porte spill til Xbox 'ordentlig' da? Xbox versjoner var så godt som alltid bedre enn PS2. Har jo hørt i over 1 år nå at, 'bare vent, snart vil PS3 versjonene være bedre'. Lar jammen vente på seg det der. Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 360 har jo endel lengre fartstid. Dette gjør at programmerene er flinkere til å utnytte potensialet som finnes. Min teori(rett meg hvis det er feil) er at denne synkron/asynkron problematikken som kommer fra de forskjellige prosessorene gjør at 360 vinner på grunn av at den er, pga. erfaring, lettere å utnytte. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hei! Alltid hyggelig med nye brukere som ikke gjør annet enn å trolle. Håper du blir lenge. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Eneste trenden som fortsetter er den evinnelig konsoll og sammenligninskrigen. Utenom det så er det ikke mye nytt, man vet at utviklerne har hadt problemer med PS3 versjonene av spill men det ligger mer på utviklernes store trang til å spy ut titler fremfor å kvalitetssikre produktene de skal gi ut. Takk Gud for at GTA 4 ble utsatt, får håpe utviklerne brukte tiden til å finpusse og sørge for at begge versjonene kjører glatt. Jeg tror faktisk jeg skal være så ærlig med meg selv å påkoste meg en PS3 kun for GTA4, liksom for nostalgifølelsen. Har ikke spillet et GTA spill til nå på noen andre platformer enn PS platformen. Kontrollen er for meg liksom halve nostalgien og gleden med GTA, enn så crapy den til tider kan være. Ah sukk, timer og dager med GTA i top/down perspektiv. Sukk, love. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Viser ikke at PS3 er svakere, viser at spillutviklere ikke gidder å porte spilla ordentlig! Og så? Kjøper man PS3 så blir disse spillene dårligere for deg uansett årsak. Hvem bryr seg om hvorfor? PS3 blir en dårlig spillmaskin når spillene er dårligere på den enn hos konkurrenten. Et uutnyttet teoretisk potensiale som kun fansen liker tenke på gleder ingen og hjelper ingen. Nei... Selvfølgelig gidder ikke spillutviklerne porte spilla ordentlig! De er skikkelig late altså, og gidder såvidt å møte på jobb om morran. Kjære vene... Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Utenom det så er det ikke mye nytt, man vet at utviklerne har hadt problemer med PS3 versjonene av spill men det ligger mer på utviklernes store trang til å spy ut titler fremfor å kvalitetssikre produktene de skal gi ut. Så du mener at andre konsoller heller får bli skadelidende, og vente ekstra fordi utviklerne skal kvalitetssikre PS3 versjonen? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hei! Alltid hyggelig med nye brukere som ikke gjør annet enn å trolle. Håper du blir lenge. Urge - med all mulig respekt - hvis det hadde vært motsatt om dette spillet... Ville du virkelig postet det samme over her da?? Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hei! Alltid hyggelig med nye brukere som ikke gjør annet enn å trolle. Håper du blir lenge. Regner med den var til meg. Takk? Og så? Kjøper man PS3 så blir disse spillene dårligere for deg uansett årsak. Hvem bryr seg om hvorfor? PS3 blir en dårlig spillmaskin når spillene er dårligere på den enn hos konkurrenten. Et uutnyttet teoretisk potensiale som kun fansen liker tenke på gleder ingen og hjelper ingen. Dette er jeg helt enig i, men du glemmer at "fansen" forespeiler seg jo selvsagt at dette potensialet vil bli utnyttet med tiden. Lenke til kommentar
mezzo Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Eneste trenden som fortsetter er den evinnelig konsoll og sammenligninskrigen. Utenom det så er det ikke mye nytt, man vet at utviklerne har hadt problemer med PS3 versjonene av spill men det ligger mer på utviklernes store trang til å spy ut titler fremfor å kvalitetssikre produktene de skal gi ut. Takk Gud for at GTA 4 ble utsatt, får håpe utviklerne brukte tiden til å finpusse og sørge for at begge versjonene kjører glatt. Jeg tror faktisk jeg skal være så ærlig med meg selv å påkoste meg en PS3 kun for GTA4, liksom for nostalgifølelsen. Har ikke spillet et GTA spill til nå på noen andre platformer enn PS platformen. Kontrollen er for meg liksom halve nostalgien og gleden med GTA, enn så crapy den til tider kan være. Ah sukk, timer og dager med GTA i top/down perspektiv. Sukk, love. Du har 360 men skal kjøpe PS3 pga dette spillet noe som også innebærer at du da ikke har mulighet til få ekstra materialiet 360 får? Hvis du har så mye penger vær så snill og heller gi til et godt formål eller noe. Nesten kvalmt. Endret 1. februar 2008 av mezzo Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har jeg sagt at jeg bare skal ha PS3 versjonen? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Dårlige utviklere vil alltid takle 360 bedre enn PS3, det fins det da ingen tvil i verden om. Men lett != bra. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Dette har vi egentlig diskutert før. Vi vil ikke komme noe framover. Så slike spekulative tråder stenges. Period. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg