Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvordan få penisen lengre?

Gjest weiss

Anbefalte innlegg

laugh.gif hahaha den var god, meg også, de lurer på om jeg virkelig er fornøyd med min penis flere ganger hver dag for tiden, (selv om jeg ikke har en :D)

Som om ikke vitsen var god nok måtte jeg le litt ekstra :p

Edit: Har aldri tenkt over den problemstillingen.. Trenger du kan vi avtale en rimelig pris :p Neida, jeg bare spøker (har en overdreven kofferthumor til tider, dere må ha meg unnskyldt)

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å joo da :)

Jeg vurderer og ta patent på en teknikk som vil ta mange år før du ser resultatet av, så må jeg også finne en forsøkskanin

Det hele går ut på at man fester et tau rundt penis, drar tauet under og forbi rumpa og opp ryggen hvor det festes rundt nakken.

Nå som dere skjønner det grunnleggende er det opp til pasienten og dra så ofte som mulig i det tauet , gjerne flere ganger om dagen slik at man over en 5 års periode oppnår en lenger penis

Og hele dette avanserte strekkesystemet er jo alltid skjult under klærne, så uansett hvor i verden du er kan du alltids dra i tauet for og strekke den lenger :)

dessverre er det ikke noe snarveier og ta med denne metoden, de som har hastverk kan få seg en ubehagelig overaskelse

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Guest_Phix_*

med mindre du har en ekstrem liten penis, så ikke gjør noe! Ingen jenter bryr seg anyway, det er bare ikke verdt strevet :p

hvis du virkelig har problemer med det, oppsøk legen din^^

suspekte amerikanske torturapparater er ikke til å anbefale......!!!

Lenke til kommentar

Viser igjen til en artikkel fra forskning.no med følgende ingress:

Kvinner vil heller ha en bred penis enn en lang, viser ny undersøkelse. Likevel er kvinner stort sett mer opptatt av personligheten og utseendet til partneren enn penisen. Det er mennene selv som er misfornøyd med utstyret sitt.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...