Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvordan få penisen lengre?


Gjest weiss

Anbefalte innlegg

Gjest guest_guest_guest ^^

hei, eg er en gutt på 15 år og jeg lurer på om man kan gjøre penisen lengre,

sånn at eg slipper og vente så lenge.

er det noe man kan gjøre for at den skal bli lengre?

 

mvh gutt^^15

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig med operasjon for å senke penis noe, men vi snakker her om noen millimeter til en cm hvis du er utrolig heldig. (dyyyyyrt, og vet ikke om det gjennomføres i norge engang?). Med andre ord noe som de aller, aller, aller fleste bare vil kaste bort penger på å gjøre. Ellers er det dessverre lite å gjøre med det - kos deg med det du har du ;)

Endret av allyse
Lenke til kommentar
Spambots har gitt meg tusen forskjellige tips, og alle er gratis! :)

 

:!:

 

Hvis man er en smule overvektig kan det hjelpe å gå ned noen kilo, men hvis ikke får man bare ta tiden til hjelp :)

Lenke til kommentar

penispumpe gjør den tykkere, og det er egentlig det som er viktigst. sålenge den er .. tja. 12cm+ så trenger du bare tykkelse. skjeden er ikke stort dypere enn det. men en 10cm lang setter jo begrensninger på hvilke stillinger dere kan bruke med full uttelling. gjør det som funker for deg. er ikke verre.

Lenke til kommentar
Spambots har gitt meg tusen forskjellige tips, og alle er gratis! :)

 

:!: hahaha den var god, meg også, de lurer på om jeg virkelig er fornøyd med min penis flere ganger hver dag for tiden, (selv om jeg ikke har en :D)

 

 

Nei, on topic, det fins ingenting en kan gjøre, og det fins ikke en seriøs kirurg i denne delen av verden som hadde gått med på en slik operasjon på en 15-åring. (Dessuten har disse operasjonene svært liten effekt i det lange løp).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...