NajuZ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 fikk i oppgave å finne fram en bra bærbar pc til et par videregående elever. Skal brukes til vanlige ting browsing, oppgaver på skole etc, og litt photoshop. Tenkte egentlig at en bærbar pc som kun hadde 2 GB ram var ganske ideelt for dem. Har tittet litt på denne Men det jeg stusset litt på var CPU'en, Intel celeron, hvis jeg husker riktig var dette ganske dårlig versjon til stasjonære pcer for et par år tilbake. Har nada peiling på bærbare, så hadde vært flott med litt veiledning. Den andre jeg tittet på in-case den forrige's CPU ikke holdt mål var denne Også lurte jeg litt på om Photoshop krever noe spesielt av grafisk minne? mener og huske at det ikke krever så mye, men igjen er ikke så oppdatert. =) Takker for alle svar. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 du har også Denne har ikke selv prøvd ut denne... men er vel noe av det beste som er ute til en sååå lav pris , finnes sikkert noe på tilbud.. men dette er en gunstig pris på denne PC-en og er mer enn godt nok til skolearbeid, skal du spille noe mer enn kabal er den nesten ubrukelig Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ville absolutt gått for den sist nevnte Acer'n. Mye bedre CPU enn den FS'n. Sempron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå