jorgenhm Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Hei. Topic sier det meste. Har mistet de silikonproppene som sitter på proppene, delen som skal inn i øra. Noen som vet hvor jeg får tak i nye? Har mistet begge medium som passet mitt øre. Helst en butikk i Oslo, evt billig webshow. Har hørt at sony center skal ha 40kr per stykk. Det er selvfølgelig galskap, men kjøper heller det enn å kaste øreproppene... Forresten, noen som har forsøkt superlim for å få de til å sitte på permanent? Lurere på om jeg skal forsøke når jeg får tak i 2 stykker i riktig størrelse. Erfaringer? Mvh. Jørgen Myhr Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Har du problemer med at de faller av? Jeg pleier å oppbevare mine i den lille plastholderen som fulgte med. Ser for meg at de kan bli knust litt lett Lenke til kommentar
jorgenhm Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Jepp, de blir slappe etterhvert. Har nå gått løs på størrelse small og medium, men har mistet dem å. sitter igjen med et sykk small propp. Hjelper meg ikke mye... Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 På ebay får man det meste Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Har mistet silikonproppene selv. Utrolig irriterende. Har vurdert en bitte liten dråpe superlim, men da blir dem vanskeligere å rengjøre igjen. EET Norge (Som er Sonys leverandør) selger disse for 40kr. pr. stykk. Kom på totalt 218kr med frakt for 2 stk ... Sats på eBay heller Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Evt. kjøpe noen propper på Clas Ohlson (eller lignende), langt de fleste bruker samme størrelsen. Sony-proppene bruker den samme tuppen som Sennheiser og noen Philips jeg hadde for et par-tre år siden. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 OT. Er det god i lyd i øreproppene? Vurdere å kjøpe dem, Creative Aurvana eller Sennhesier CX300. Hører for det mest på rock-New Metal (P.O.D., Linkin Park, 3 Doors Down ol.) Er det bra bass og diskant i dem? Lenke til kommentar
krabbeknis Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg kjøpte noen billige ørepropper på CDON (49 kr + porto) og det var med tre par brillefine silikonpropper. De er riktignok litt forskjellig størrelse fra de orginale, men medium satt for min del som støpt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå