harsa Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg spilte nettopp gjennom Heavenly Sword og cod4,og sitter igjen med en god følelse av å ha ps3. Er det noen spill IDAG som er like gode,da gjerne på grafikk og gameplay? Vet om Uncharted. Og så vil jeg helst ikke ha bilspill akkurat nå. Er ganske sugen på å spille et bra spill snart,og orker ikke vente helt til MGS4 og GTA4 Lenke til kommentar
mezzo Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 COD3 og Resistance kanskje. Etter det blir det lite. 360 derimot har haugevis av spill som holder høy kvalitet. Bioshock, Halo 3, Orange Box (langt bedre enn PS3 versjonen), Gears of War, Crackdown, Mass Effect osv. Men hvis du synes Heavenly Sword var bra så har du kanskje ikke all verdens krav. Lenke til kommentar
MST Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvis du vil vente litt kommer det jo mange gode spill ut om 1-2 måners tid. Som... Far Cry2, Battlefield: Bad Company, GT5,GTA IV.. Men hvis du vil ha et bilspill nå så er Burnout Paradise et godt spill;) Lenke til kommentar
henky Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Men hvis du synes Heavenly Sword var bra så har du kanskje ikke all verdens krav. da vil jeg si hvis du synes heavenly sword var bra har du peil ganske elsk/hat. uansett jeg digger ratchet and clank. ikke top notch grafikk, men heller "artig", fargerik osv. supert gameplay, morsome dialoger. helt toppers.selv spiller jeg en del orange box, går for det meste i tf2 som er et ganske bra onlinespill. og litt guitar hero 3, som vel alle vet hva går ut på. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Anbefaler Warhawk og Ratchet & Clank, men har du ennå ikke skaffet deg Uncharted bør det være pri 1. Synes også Heaveny Sword og CoD4 var gode opplevelser Endret 1. februar 2008 av praystation Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Uncharted burde vært nevnt.. god konkurrent til game of the year 2007, men av merkelig grunner (amerikansk xbot mafia) så ble det nesten ikke nominert noen steder. Uncharted er gears of war i flotte fargerike omgivelser, med en god story og uten bolehoder med fjortishumor i hovedrollen ;p Endret 1. februar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
harsa Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 mhm,Uncharted og Ratchet & Clank kjøper jeg imorgen tidlig på jobb da, siden jeg jobber på Elkjøp Er Unreal T3 forresten noe særlig? Og, har noen sett gameplay video av Fallout 3? så en plass at det var et av de "most anticipated games" i 2008.. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Har kjøpt UT3, men spiller mye cod4 online så har såvidt testet det. En ting er sikkert. Single player campaign i UT3 er latterlig dårlig. Trist at de ikke leverte noe bedre, selv om det primært er et online spill. Derimot begynner det å komme en del kule mods allerede tror jeg. Endret 1. februar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Orange box og Oblivion vil være gode kjøp. Også selvsagt Uncharted, som er best. Likte selv Heavenly Sword veldig bra. Eneste jeg kan se å kritisere er lengden; vel over på ti timer hvis man spiller på normal vanskelighetsgrad - men selv liker jeg korte spill og ble glad for dette. Hater spill som aldri blir ferdig og hvor det ender opp med at jeg legger det vekk omtrent halvveis gjennom. Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Enig med tanke på Orange Box. Jeg er veldig fornøyd med Ghost Recon 2(GRAW 2). Det er i samme sjanger som COD4 og fikke 9,2 av 10 hos Gametrailers. Masse forskjellige våpener og gode systemer for alt det som gjør 3.gen skytespill bra. Lenke til kommentar
henky Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 om du liker UT fra før så vil det være litt tøft. men serien kom seg aldri på samme nivå som det første UT spør du meg. smågøy på nett da. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 ingen spill kan måle seg med cod4 per dags dato.. så enkelt er det berre..! Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg spilte nettopp gjennom Heavenly Sword og cod4,og sitter igjen med en god følelse av å ha ps3. Er det noen spill IDAG som er like gode,da gjerne på grafikk og gameplay? Vet om Uncharted. Og så vil jeg helst ikke ha bilspill akkurat nå.Er ganske sugen på å spille et bra spill snart,og orker ikke vente helt til MGS4 og GTA4 Assassins Creed og Warhawk er helt fantastiske spør du meg. Synes faktisk de er mye bedre enn Heavenly Sword og COD4 som SP og MP, selv om begge de to også er veldig gode spill. Så det ville vært mitt tips. Og Uncharted som du nevner, er også helt genialt. Lenke til kommentar
harsa Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Jeg spilte nettopp gjennom Heavenly Sword og cod4,og sitter igjen med en god følelse av å ha ps3. Er det noen spill IDAG som er like gode,da gjerne på grafikk og gameplay? Vet om Uncharted. Og så vil jeg helst ikke ha bilspill akkurat nå.Er ganske sugen på å spille et bra spill snart,og orker ikke vente helt til MGS4 og GTA4 Assassins Creed og Warhawk er helt fantastiske spør du meg. Synes faktisk de er mye bedre enn Heavenly Sword og COD4 som SP og MP, selv om begge de to også er veldig gode spill. Så det ville vært mitt tips. Og Uncharted som du nevner, er også helt genialt. Ja,Assasin's var dritbra! Men, etter at jeg kom gjennom det, så har jeg egentlig ikke giddet å spille mer på det. Warhawk har jeg spilt veldig mye, så er kanskje litt smålei(foreløpig). Men nå gleder jeg meg i alle fall til jeg kommer hjem etter jobb senere idag,sånn at jeg kan begynne å spille med Drake Endret 2. februar 2008 av harsa Lenke til kommentar
neoman Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) ninja gaiden sigma? og ratchet and clank , sigma har fått 87 poeng på gamerankings, alså 87 poeng av 100 maks. noe som gjør det til ett kjempe spill i følge omtalerene, kraftig undervurdert spør du meg i alle fall i denne tråden ingen har nevnt det en gang. jeg syns det er det tøffeste spille til ps3 i alle fall, i tillegg er det ikke sånn kjedelig som på andre spill når du setter opp vanskelig hets graden, i stede for att du tåler mindre og fiendene mere er det flere fiender og sterkere fiender,, og fiender man ikke så på vanskelighets graden under, ninja gaiden er sagt å være det vanskeligste spillet i moderne tid, kan si att ninja gaiden på normal har ca samme vanskelighetsgrad som god of war på titan eller hva den hardeste vanskelighetsgradne het, jeg storkoste meg i alle fall, er så godt med spill som er vanskelige, spill man faktisk taper på og sliter på, ninja gaiden er det eneste spillet jeg faktisk har syns har vært utfordrende å fullføre:P selv runda jeg det på normal for noen dager siden, og driver på på hard nå kjempe morro. om du vil ha en utfordring gogo ninja gaiden:) ellers er ratchet and clank kjempe bra, kjøpte det i dag kan si det er bra etter 20 min spilling kult att de snakker norsk også, selvom kanskje stemmene er litt vel barnevennlige. uncharted sies og være bra, selv likte jeg det ikke. assasins creed, er forsåvidt greit nok, bortsett fra att du kan gå gjennom hele spillet med bind for øynene... men som sagt prøv ninja gaiden sigma du Endret 2. februar 2008 av neoman Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg spilte nettopp gjennom Heavenly Sword og cod4,og sitter igjen med en god følelse av å ha ps3. Er det noen spill IDAG som er like gode,da gjerne på grafikk og gameplay? Vet om Uncharted. Og så vil jeg helst ikke ha bilspill akkurat nå.Er ganske sugen på å spille et bra spill snart,og orker ikke vente helt til MGS4 og GTA4 Medal of Honor: Airborne & Ghost Recon. Etter min smak, mye bedre enn COD4 http://www.tothegame.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå