Gå til innhold

Er det Live eller nettverket mitt?

Dzeko

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en del problemer i det siste med Xbox 360 og live. Jeg klarer å logge inn, spille et par runder med whatever, men så plutselig kan jeg ikke finne rom og LIVE logger seg av ca 5 min etter det. Feks. så spiller jeg to kamper med PES uten problemer. Idet jeg søker etter en tredje match finner jeg ingen match rooms, og jeg kan ikke sende mails til vennene mine osv. 5-10 min etter det disconnecter LIVE.

Jeg har GET modem og Jensen router. Gjennom ruteren har jeg koblet opp en PC og 360'n.

Håper virkelig noen kan hjelpe. har lyst til å yte det meste av konsollen min.

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også en del problemer. Hovedsaklig at jeg alltid, uten unntak, må signe inn på xbl,signe ut, og så inn i igjen, før det går an å spille. Og jeg blir disconnecta rett som det er. Jeg har kobla opp konsollen hos andre folk og spilt live der uten problemer, så det er nok nettet.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt en del problemer i det siste med Xbox 360 og live. Jeg klarer å logge inn, spille et par runder med whatever, men så plutselig kan jeg ikke finne rom og LIVE logger seg av ca 5 min etter det. Feks. så spiller jeg to kamper med PES uten problemer. Idet jeg søker etter en tredje match finner jeg ingen match rooms, og jeg kan ikke sende mails til vennene mine osv. 5-10 min etter det disconnecter LIVE.

Jeg har GET modem og Jensen router. Gjennom ruteren har jeg koblet opp en PC og 360'n.

Håper virkelig noen kan hjelpe. har lyst til å yte det meste av konsollen min.

Takk på forhånd.

Bor du i Tromsø og har bredbånd fra Bluecom så er det nettet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...