indola1234 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvis du kjøper delebil fra utlandet, må man da tolle inn bilen hvis man bare skal ha delene? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Tror ikke det... Jeg kjøpte en bil i italia som jeg ba dem klippe over coilkabelen på. Tok den inn som delebil med defekt motor/gir. Aner ikke hva jeg skal/burde betale, men hitill har jeg bare betalt bilen+frakt. Tok den inn via en kar som fant riktig bil i italia. Jeg fikk med noen tollepapirer. Bilen er nå i daglig drift med suspekt chassisnummer Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du må betale 25% moms på kjøpssummen og på ev. frakt. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ok. Da fikk jeg det bakt inn i pakka når jeg kjøpte. Da fikk jeg bilen billig Lenke til kommentar
Terbium Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Men da er det jo bare til å sette bilen som en gave fra en onkel i utlandet og dermed betaler du ingen innkjøpspris og ingen moms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå