Blib Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 *Håper dette er en grei nok plass å poste dette* Når jeg i dag ENDELIG fikk PCen opp igjen så går det UFATTELIG tregt å installere WinXP. Fra jeg velgerat den skal starte opp fra CDen og når den søker etter tidligere windows partisjoner osv før jeg kan velge hvor jeg skal installere altså. helt i BIOS-installasjonen er PCen møkkatreg. Hva skyldes dette? CDen, harddisken eller hva? (Og hvorfor kan jeg ikke legge ved signaturen min manuelt her slikt at jeg slipper og skrive specsa?) Asus A7V133 Duron 1.2Ghz HP CDWriter+ 256MB SD RAM Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 256mb SD RAM er vel muligens litt i minste laget for XP .. synes huske å ha hørt at XP krever mer RAM ennde andre OSene.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 256MB RAM er ikke mye nei, men det er MYE mer enn nok for å installere Windows XP! Vi snakker tross alt også om VELDIG tidlig i installasjonen tilogmed... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Har nå testet med ny CD ROM (DVD faktisk) og å legge inn 256 MB mer RAM. Har også lagt disken fra å være Secondary Single til Primary Slave under DVD ROMen, uten hell. Det er fortsatt like tregt. Hadde harddisken med bort til en kamerat i dag, og da var den helt okay. Fikk en melding i BIOS om at den kunne være herpa, men jeg fikk formatert den, og så funka den helt fint. Men den er fortsatt treg i oppstarts fasen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå