Mr. ve Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Får en total dl speed på kun 30kb/s med µtorrent.. Downloadspeed i preferences står på 0 (unlimited). Hva kan problemet være? Det er ikke peers/leechers som er problemet, da det ADLRI går over 30kb/s, uansett hvor mange/hvilke steder jeg laster ned fra. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Nei, men har prøvd litt nå, får det ikke til.. Har dlink dir-635 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Kommer jo an på hvor han henter torrentene fra.. Steder som pirat****, mini****, torr**** osv. gratis greier/uten registrering/invitasjon går tregt. Det beste er steder der man må være registrert og kun får være dersom man seeder. Men hvor mange seeds og peers er det? Uansett så avhenger det av hvor mange som seeder i forhold til antall peers(nedlastere). Og selvsagt linja til opplasterne.. Edit* innlegg nr. 300^^ Endret 1. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Som sagt, det er ikke seeds og peers som stopper, om jeg så har 100 forskjellige downloads, får jeg ikke mer enn 30kb/s. Linja er vel 4mbit, så skal klare litt mer.. Tror Scortech er inne på det, men jeg klarer ikke å åpne skikkelig. Har åpna i windowsbrannmuren, både for tcp og udp, og prøvd meg litt på dlinken, men får det ikke helt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå