E7ite Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 er jeg den eneste som klikker tulling at tank rygger når jeg ber dem dra fremover Nope:P Men det kommer med litt trening. Ber du den rygge eit langt stykke vil den prøve å snu for å kjøre framover. Noko som har fungert for meg er å be den rygge korte avstander når ein skal få tank i posisjon. Når det kjem til Amerika, er dei veldig avhengige av å få overtaket tidlig i gamet? Speler eindel Amerika online, komt meg til lvl 7 i Automatch. Men sliter med at om motstander får techa er det gg for meg. Pleier som regel å kjøre 4xinfantery + sticky bombs, evt nades. Før eg så tekker for AT guns + half track. Evt Armored Car. Satser på å vinne tidlig å ha stort område. Har ikkje funne meg noko effektiv måte å ta Panzer og Panthers på endo. Anyone? Lenke til kommentar
AndW Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg spiller for det meste Wehrmacht, ettersom inf. og tanksene er mye fetere, og i tillegg bedre når du har oppgradert vet'en deres. Ingenting slår gjemte vet 3 stormtroopers med mp44 når motstanderen tror han er noe med sin riflespam Satser på å vinne tidlig å ha stort område. Har ikkje funne meg noko effektiv måte å ta Panzer og Panthers på endo. Anyone? Du kan jo eventuelt sjekke ut Gamereplays. Her har de taktikker og tips for alle de 4 faksjonene + mange replays som du kan lære mye av, hvis du gidder å se da . Ellers synes jeg det er vanskelig å slå paratroopers oppgradert med rpg, kombinert med ATs når jeg selv satser på tanks. Heter forresten "Woldman" hvis du er keen på å ta en match mot meg en dag Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jeg spiller for det meste Wehrmacht, ettersom inf. og tanksene er mye fetere, og i tillegg bedre når du har oppgradert vet'en deres. Ingenting slår gjemte vet 3 stormtroopers med mp44 når motstanderen tror han er noe med sin riflespam Du kan jo eventuelt sjekke ut Gamereplays. Her har de taktikker og tips for alle de 4 faksjonene + mange replays som du kan lære mye av, hvis du gidder å se da . Ellers synes jeg det er vanskelig å slå paratroopers oppgradert med rpg, kombinert med ATs når jeg selv satser på tanks. Heter forresten "Woldman" hvis du er keen på å ta en match mot meg en dag Skal ta og legge deg til eg. Heiter Snorre, eit eller anna, sånn visst du lurer på kven som legg deg til. Endret 2. februar 2009 av E7ite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå