Gå til innhold

Problemer med ip(live) etter et lynnedslag!

Denitzio

Anbefalte innlegg

Heihei! Jeg sliter litt med å få til live på 360èn. og jeg lurte derfor på om ikke gamer samfunnet kunne gi meg en hjelpende hånd? ;) Problemet oppstod etter et lynnedslag. men hverken xboxen og ruteren skal ha blitt påvirket i og med at jeg har overspenns vern i stikk kontakta.. Men uansett når jeg kjører testen får jeg opp at linken er ok men ip failer. innstillingene jeg har xboxen på er at den automatisk skal motta ip osv. Alt det andre utstyret vi har i huset som er koplet til samme ruteren har også automatiske innstillinger og de funker fint! Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan få fortsette å spille Cod4 på live? ;) thnx

Endret av Denitzio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller test med en annen kabel du vet fungerer og koble den rett i modem dersom det er en egen enhet. Da skal den kunne motta ip dersom din ISP gir deg flere dynamiske ip adresser. Sjekk gjerne de andre portene i routeren ved å koble xbox til en av de andre portene med en annen kabel.

Dette er egentlig standard feilsøk for å finne ut hvor årsaken til feilen ligger. Da må man gjerne teste en og en enhet helt til man får feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...