Gå til innhold

Er du klar for MGS4 ?

Torrevieja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyrte opp MGS1 her om dagen for å teste PS1-spill på PS3en. Godfølelsen kom tilbake med en gang, dette er et ordentlig gromspill. Har spilt i gjennom alle de andre mgs-titlene som har kommet til PS og, og 1'ern er selvfølgelig best. ;)

men jeg finner ikke disc 1 så jeg får ikke startet :(

Jeg finner ikke igjen disc 2, fins det en fe som stjeler mgs-plater eller? :(

Endret av Paraplyet
Lenke til kommentar

Jeg som akkurat har fullført 1'ern på PC. :) Og er på jakt etter Sons of Liberty og Snake Eater, og nå kommer dette! I tilleg er det spesial pakken til alle tre.! Lurer på at jeg ikke har spillt Metal Gear serien før. :D

Men, lurer på to ting. MGS1 spillet, er det samme versjon som Twin Snakes, forbedret grafikk osv?

Og, jeg som har kjøpt min PS3 i norge, er det ikke mulig å spille det da?

Edit; Har også PS2, kjøpt her i Norge.

Endret av Remains
Lenke til kommentar

PS2 er bra, for det er faktisk ikke alle som digga serien som gikk over til PS3 :p

Anyways jeg har spilt gjennom dem alle (har dem alle :p )

men den pakka ser bare deilig ut, ettersom MGS1 er der :D

Finner ikke CD-1 til spillet mitt så har spilt Twin Snakes for å få oppleve spillet, men...its not the same :(

Lenke til kommentar

Metal Gear Solid (1) er legendarisk, husker jeg kjøpte det med en gang det kom, samme med resten av spillene.

Edit:

Karnsje litt strengt, men det er nesten sånn at de som ikke har spilt de andre spillene, trenger ikke VR Missons da men, skal fortjene å spille nummer 4 =P

Dere som har spilt 2 og 3, og ikke 1, og som skal kjøpe 4, burde serri spille nummer 1. Den er så god at jeg får tårer i øynene av å tenke på det, er ikke helt det samme å kjøre gjennom noen videoer.

Når **** dør i nummer 1 var det som noen reiv ut hjertet mitt omtrent =D

Eneste som er litt kjipt for de som ikke har spilt det enda er jo grafikken, men når jeg spilte det var jo grafikken sinnsyk =D

Endret av Wickedlike
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...