eifoerde Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Dette ser jo virkelig ut som en grunn for å fiske fram den gode gamle PS2'en å skifte laseren på den, hvis det ikke kommer en PAL versjon Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 WTF?! KOMMER DEN PAKKEN DER?! ZOMFG! Jeg har alltid hatt lyst på 1'ern, men fant aldri orginal cd til salgs Amazon.co.uk....der har de myyye Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Mens vi snakker om MGS1, se hva jeg fant i skapet men jeg finner ikke disc 1 så jeg får ikke startet Endret 3. februar 2008 av Nandez Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 ooh.. den er kjip.. Men, ser frem til den pakken her! Har aldri fått spilt MGS serien.. så, dette passer meg utmerket! Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Ok nå må jeg stryke bort alt jeg har av planer i Mars, bare spille MGS..im such a lazy bastard Hvis det kommer en PAL versjon, og kommer det en PAL versjon blir det ekstra lang ventetid.. så mars er ledig igjen xD Endret 3. februar 2008 av Red_Sun Lenke til kommentar
nilox Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Fyrte opp MGS1 her om dagen for å teste PS1-spill på PS3en. Godfølelsen kom tilbake med en gang, dette er et ordentlig gromspill. Har spilt i gjennom alle de andre mgs-titlene som har kommet til PS og, og 1'ern er selvfølgelig best. men jeg finner ikke disc 1 så jeg får ikke startet Jeg finner ikke igjen disc 2, fins det en fe som stjeler mgs-plater eller? Endret 4. februar 2008 av Paraplyet Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Jeg som akkurat har fullført 1'ern på PC. Og er på jakt etter Sons of Liberty og Snake Eater, og nå kommer dette! I tilleg er det spesial pakken til alle tre.! Lurer på at jeg ikke har spillt Metal Gear serien før. Men, lurer på to ting. MGS1 spillet, er det samme versjon som Twin Snakes, forbedret grafikk osv? Og, jeg som har kjøpt min PS3 i norge, er det ikke mulig å spille det da? Edit; Har også PS2, kjøpt her i Norge. Endret 4. februar 2008 av Remains Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Twin Snakes er ein re-make av 1`ern for Gamecube ja. Du vil nok ikkje kunne spille denne pakken her på din PAL PS2/3 dessverre. Med mindre du har ein chippet PS2 da. Endret 4. februar 2008 av Mala Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Håper det kommer en PAL versjon da. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hehe... da kan eg spille det på min Canadiske PS3 da... Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Lesten nå at pakken skal koste $29.99.. en latterlig sum.. nå skal jeg hvertfall ha den Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det må komme PAL versjon. Hvorfor er det ikke mulig å spille USA's PS2 spill på min norske PS3, trodde den takla alt. Eller er det bare PS3 spill som er sonefrie? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Alle PS3 spill er sonefrie.. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nå tenkte jeg på Metal Gear Solid Essential Edition. Der er jo alle spillene PS2. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 PS2 er bra, for det er faktisk ikke alle som digga serien som gikk over til PS3 Anyways jeg har spilt gjennom dem alle (har dem alle ) men den pakka ser bare deilig ut, ettersom MGS1 er der Finner ikke CD-1 til spillet mitt så har spilt Twin Snakes for å få oppleve spillet, men...its not the same Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Men du må vel enten ha Chippet PS2 eller en fra USA for at spillene skal fungere? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det må komme PAL versjon. Hvorfor er det ikke mulig å spille USA's PS2 spill på min norske PS3, trodde den takla alt. Eller er det bare PS3 spill som er sonefrie? Var det eg svarte på da,siden du spurte Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Metal Gear Solid (1) er legendarisk, husker jeg kjøpte det med en gang det kom, samme med resten av spillene. Edit: Karnsje litt strengt, men det er nesten sånn at de som ikke har spilt de andre spillene, trenger ikke VR Missons da men, skal fortjene å spille nummer 4 =P Dere som har spilt 2 og 3, og ikke 1, og som skal kjøpe 4, burde serri spille nummer 1. Den er så god at jeg får tårer i øynene av å tenke på det, er ikke helt det samme å kjøre gjennom noen videoer. Når **** dør i nummer 1 var det som noen reiv ut hjertet mitt omtrent =D Eneste som er litt kjipt for de som ikke har spilt det enda er jo grafikken, men når jeg spilte det var jo grafikken sinnsyk =D Endret 15. februar 2008 av Wickedlike Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå