Gå til innhold

Er du klar for MGS4 ?

Torrevieja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, eg er klar. eg har på følelsen at MGS platen kommer til funke som ein veldi bra Freesbee eller ka da e da heiter. la oss håpe den funker bedre enn MGS 3 platen. fekk ikkje heilt rett balanse på den PGA den ikkje hadde Blu-ray. håper eg har mulighet til å se den blå stråle sprute ut av platen når eg kaster den med full kraft

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
ja, eg er klar. eg har på følelsen at MGS platen kommer til funke som ein veldi bra Freesbee eller ka da e da heiter. la oss håpe den funker bedre enn MGS 3 platen. fekk ikkje heilt rett balanse på den PGA den ikkje hadde Blu-ray. håper eg har mulighet til å se den blå stråle sprute ut av platen når eg kaster den med full kraft

aner eg litt missunelse frå ein xbox gamer her eller..;)

eller kun litt sunn sarkasme...:D

Lenke til kommentar
Holy crap.. den skal jeg ha :) NTSC passer meg forøvrig perfekt.

Vi snakker vel ikkje spilling på NTSC PS3 vel? :p

Har forøvrig tenkt det samme og allerede bestilt denne for noen dager siden. MGS1 har forsvunnet sporløst, MGS 2 har eg liggende i platinum utgave og nærmest uspillt(har fullført det før da) og Snake Eater gav eg opp etter noe 4-5,6 dørgende kjedelige førstetimer. Hadde vel ein del andre titler uten om å spille tenker eg.

Skal spille igjennom fra ende til annen når denne pakken kommer.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Vi snakker vel ikkje spilling på NTSC PS3 vel? tongue.gif

Akkurat det vi snakker :) skal bli utrolig deilig å spille meg igjennom disse MGS1,2 og 3 på ps3 med trådløs kontroll, som rister før jeg begynner på MGS 4.

Men jeg er enig.. Japan pakken var bedre .)

Lenke til kommentar
^^ samma her. 1'ern skal være den beste i følge fansen...

Det er vel helt avhengig av hvilken fan du snakker med, personlig syns jeg MGS er det av spillene som er "minst bra", det er fortsatt et kjempebra spill, men Sons of Liberty og Snake Eater er mye bedre. Har alle spillene, men hadde gladlig kjøpt en samleboks også, spesielt hvis det var med litt ekstramateriale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...