Torrevieja Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 http://metalgear.wikia.com/wiki/Metal_Gear...tial_Collection Joda, kommer 18 Mars 2008 med METAL GEAR SOLID 1 (!) og begge substancene kjøp kjøp kjøp.. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 J.. J.. J.. JA!!!!!!!!!!!!!!!! takk gud. Har ikkje spilt noen av de, og har tenkt på å kjøpe de lenge nå. Og når de kommer i en boks blir dette digg. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 J.. J.. J.. JA!!!!!!!!!!!!!!!! takk gud.Har ikkje spilt noen av de, og har tenkt på å kjøpe de lenge nå. Og når de kommer i en boks blir dette digg. ha shit, gled deg. Jeg spiller MGs2 og 3 hele tiden jeg ;D Har aldri spillt 1'ern. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har alle spillene fra 1'ern på ps1, menne jeg er en samler, så dette blir muligens kjøp ja Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Holy crap.. den skal jeg ha NTSC passer meg forøvrig perfekt. Endret 1. februar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Flaut sammenlignet med jubileumsutgivelsen Japan fikk imo. Dette er for øvrig et NTSC-basert tilbud. Ingen samlepakke er annonsert for PAL-slaver, enda. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) ja, eg er klar. eg har på følelsen at MGS platen kommer til funke som ein veldi bra Freesbee eller ka da e da heiter. la oss håpe den funker bedre enn MGS 3 platen. fekk ikkje heilt rett balanse på den PGA den ikkje hadde Blu-ray. håper eg har mulighet til å se den blå stråle sprute ut av platen når eg kaster den med full kraft Endret 1. februar 2008 av Noiz Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 ja, eg er klar. eg har på følelsen at MGS platen kommer til funke som ein veldi bra Freesbee eller ka da e da heiter. la oss håpe den funker bedre enn MGS 3 platen. fekk ikkje heilt rett balanse på den PGA den ikkje hadde Blu-ray. håper eg har mulighet til å se den blå stråle sprute ut av platen når eg kaster den med full kraft aner eg litt missunelse frå ein xbox gamer her eller.. eller kun litt sunn sarkasme... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Holy crap.. den skal jeg ha NTSC passer meg forøvrig perfekt. Vi snakker vel ikkje spilling på NTSC PS3 vel? Har forøvrig tenkt det samme og allerede bestilt denne for noen dager siden. MGS1 har forsvunnet sporløst, MGS 2 har eg liggende i platinum utgave og nærmest uspillt(har fullført det før da) og Snake Eater gav eg opp etter noe 4-5,6 dørgende kjedelige førstetimer. Hadde vel ein del andre titler uten om å spille tenker eg. Skal spille igjennom fra ende til annen når denne pakken kommer. Endret 2. februar 2008 av Mala Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vi snakker vel ikkje spilling på NTSC PS3 vel? tongue.gif Akkurat det vi snakker skal bli utrolig deilig å spille meg igjennom disse MGS1,2 og 3 på ps3 med trådløs kontroll, som rister før jeg begynner på MGS 4. Men jeg er enig.. Japan pakken var bedre .) Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 WTF?! KOMMER DEN PAKKEN DER?! ZOMFG! Jeg har alltid hatt lyst på 1'ern, men fant aldri orginal cd til salgs Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 ^^ samma her. 1'ern skal være den beste i følge fansen, men denne pakken er jo ideell for de som har lyst på mgs4 og aldri spilt de andre før . Kjøre igjennom disse før 4'ern kommer og du har hele historien. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hva? Kommer den til Europa? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Dette blir isåfall bra! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hva? Kommer den til Europa? Ikke noe som tyder på det. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 håper inderlig det:) konge boks:D seriously.. beste spill serien noensinne=) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 gief boksen, har bare spillt mgs 1 selv, rått spill.. rundet det på 4 timer andre gangen, husker det gikk litt konkurranse i å spille kjapt gjennom det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Gleder meg til å spille igjennom MGS1 igjen. Forrige møte med spillet var i form av Twin Snakes på GC, som var røskende bra syns eg da. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 ^^ samma her. 1'ern skal være den beste i følge fansen... Det er vel helt avhengig av hvilken fan du snakker med, personlig syns jeg MGS er det av spillene som er "minst bra", det er fortsatt et kjempebra spill, men Sons of Liberty og Snake Eater er mye bedre. Har alle spillene, men hadde gladlig kjøpt en samleboks også, spesielt hvis det var med litt ekstramateriale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå