sCuper Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg skal lage en film i et skoleprosjekt, og selvsagt er lærerene så dumme at vi må ta et og et bilde og sette dem sammen selv, jeg er n00b i vegas og lurte på hvordan kan man korte ned lengden ( i tid altså ) på bildene? Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Skal vel bare være å dra enden av bildene mot andre enden, evt. holde inne ctrl mens du gjør dette. Bruk scroll-hjulet om du vil "zoome" inn på tidslinja for å se lengden av hvert bilde bedre. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Skal vel bare være å dra enden av bildene mot andre enden, evt. holde inne ctrl mens du gjør dette. Bruk scroll-hjulet om du vil "zoome" inn på tidslinja for å se lengden av hvert bilde bedre. Må jeg jøre dette med hvert eneste bilde? Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Skal vel bare være å dra enden av bildene mot andre enden, evt. holde inne ctrl mens du gjør dette. Bruk scroll-hjulet om du vil "zoome" inn på tidslinja for å se lengden av hvert bilde bedre. Må jeg jøre dette med hvert eneste bilde? Jeg vet ikke om noen annen måte. Er det mange bilder? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du kan bruke eit anna program. Les her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=764143 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå