Gjest Slettet+19283741 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 I win xp kunne man skifte på visning av fil etternavn av/på ganske enkelt ved å gå på options i hvilken som helst mappe. Er denne funksjonen borte i vista og må man virkelig gå til control panel hver gang for å gjøre dette nå? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Den er der no framleis den ... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Verktøy --> Mappealternativer --> Vis --> Skjul filetternamn for kjente filtyper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Takk. Det du har ringet irundt her var ikke hos meg så jeg måtte til kontroll panelet for å forandre visning av mappene. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Takk. Det du har ringet irundt her var ikke hos meg så jeg måtte til kontroll panelet for å forandre visning av mappene. Den menylinjen kan fås fram når du trenger den ved å trykke ALT, så slipper du å ha den framme hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det var smart Sjelden jeg bruker den, men kjekt å ha. Dette var jo faktisk lettere enn jeg er vandt til i xp. Det var smart Sjelden jeg bruker den, men kjekt å ha. Dette var jo faktisk lettere enn jeg er vandt til i xp. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du finner den også under "Organize"-knappen og deretter "Folder and Search options". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå