Gjest Slettet+19283741 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 På siden av esken (nokia n82) står det: Nokia N82 Titanium (strek-kode9) EAN xxxxxxxxxxxxxxxx Konfigurert for: Netcom Kan jeg bruke ett telenor simkort på denne mobilen? I dag har jeg onecall som bruker kun netcom sitt nett hvor jeg bor. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Telefonen er ikke låst til netcom, kun konfigurert. Så du kan bruke alle type sim-kort i den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hva er forskjellen på en mobil som er konfigurert for netcom og en som ikke er det? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 konfigurert= wap og mms bl.a er allerede installert på telefonen. Har du en annen operatør må du kontakte dem for å få tilsendt dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 konfigurert= wap og mms bl.a er allerede installert på telefonen. Har du en annen operatør må du kontakte dem for å få tilsendt dette Bruker OneCall og netcom de samme instillingene siden de bruker de samme nettet tro? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har nettop bytttet til Onecall selv. Fikk plutselig en melding om at de merket at jeg hadde byttet telefon, og at jeg skulle gjøre slik og sånn elns, for å få satt opp oppsettet. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 konfigurert= wap og mms bl.a er allerede installert på telefonen. Har du en annen operatør må du kontakte dem for å få tilsendt dette Bruker OneCall og netcom de samme instillingene siden de bruker de samme nettet tro? Der ble jeg litt usikker, ring OneCall og hør Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Chess, One Call osv. brukar Netcom-innstillingane. Korleis dette vert når One Call flyttar til Network Norway veit eg ikkje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå