Gå til innhold

Lost Odyssey trailer

mezzo

Anbefalte innlegg

Litt merkelig at de selger det såpass billig ja! Trur også det koster 299 på playX.no, men der må man vel betale toll og sånt...

Spillet har også blitt slakta et par steder, men er ikke sikker på om det kan føre til priskutt...

Endret av SirKenneth16
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Med faktura/giro følger det en regning med i pakken ja. Men velger du det blir du trolig kredittsjekket, og jeg vet ikke om de sender deg varen før du har passert den...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det betyr at de sjekker betalingsevnen din, dvs om du har fått inkassokrav, gjeld, skatt osv. Siden du betaler etter du har mottatt varen, vil nettbutikken selvfølgelig vite om du i det hele tatt er i stand til å betale for deg.

Om man må være over 18 vet jeg ikke, reglene sier jo at en under 18 ikke kan ita seg gjeld, og dermed vil nettbutikken ta en risiko ved å sende en faktura til en under 18 år.

Lenke til kommentar

Eg fallt PLADASK for dette spillet :love: Tok med goood tid på disc 1, 14 timer eller noe tror eg. Har knappt begynt på Disc2. Veksler hardt i mellom COD4 online og LO, knall kombinasjon.

Spørst om eg ikkje bestillte med sontracket fra play-asia ja, musikken er heilt konge!

Lenke til kommentar
Eg fallt PLADASK for dette spillet :love: Tok med goood tid på disc 1, 14 timer eller noe tror eg. Har knappt begynt på Disc2. Veksler hardt i mellom COD4 online og LO, knall kombinasjon.

Spørst om eg ikkje bestillte med sontracket fra play-asia ja, musikken er heilt konge!

Tror ikke 14 timer er så uvanlig på første disc.

Jeg er på 20 nå, og kuka veldig et sted på andre discen, men er nå over på 3dje.

Så ser ut som det er ca 40 timer for min del, noe som nesten er litt i overkant for meg ..

hehe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...