Mala Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Virkelig? Eg skal jaggu sjekke eg også seinere Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 det kan da ikkje seriøst ta så lang tid? hm.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det hørtes skummelt lenge ut, men jeg er sikker på at det ikke føles så lenge når du sitter med kontrollen i hendene... jeg håper så i alle fall. =/ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) http://xbox360.ign.com/articles/849/849927p3.html Da var Lost Odyssey anmeldt hos ign.com Jeg har ikke så lyst på spillet, var så mye snakk om skikkeligt ff følelse i spillet! men så er jeg ikke fan av japanske rollespill heller mer, mister interessen og det bli for kjedeligt i lengden Endret 6. februar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dette spillet blir nok kjøp, men jeg har så mye jeg skal gjennom nå og i nærmeste fremtid så det blir nok utpå vårparten. Jeg har spilt og elsket FFVII og FFX, så dette bør falle i smak.. Jeg er over gjennomsnittet opptatt av achievements, er det noen som kan si noe om disse? Krever de flere gjennomspillinger, eller kan man ta det meste på èn runde? Er det mye å 'samle' i spillet? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Achievementliste: 1. Survived Complete Disc 1. 125 points 2. Out to Sea Complete Disc 2. 125 points 3. Surfacing Complete Disc 3. 125 points 4. The End Complete Disc 4. 125 points 5. Skill Linker Make an immortal learn a skill from a mortal using Skill Link. 30 points 6. Skill Master Kaim Master all of Kaim's skills. 20 points 7. The Dreamer Wakes Unlock the first episode from A Thousand Years of Dreams. 20 points 8. Big Dreamer View all the episodes from A Thousand Years of Dreams. 10 points 9. Treasure Trove Obtain all Treasure Box items in the field. The items you missed may be available at auction houses. 20 points 10. Perfect Three Achieve Perfect three consecutive times in battle. 30 points 11. No One's This Perfect Achieve Perfect a total of 500 times in battle. 10 points 12. Thanks a Million Inflict a total of more than 1,000,000 damage points. 10 points 13. True Warrior Defeat 1000 enemies in battle. 10 points 14. Well Travelled Visit all the fields in the world. 10 points 15. Light Class Master Meet the secret requirement of the Backyard Light Class battle set and win. 10 points 16. Skill Master Seth Seth mastered all skills. 20 points 17. Skill Master Ming Ming mastered all skills. 20 points 18. Skill Master Sarah Sarah mastered all skills. 20 points 19. Skill Master Jansen Jansen mastered all available skills. 20 points 20. Skill Master Cooke Cooke mastered all available skills. 20 points 21. Skill Master Mack Mack mastered all available skills. 20 points 22. Skill Master Tolten Tolten mastered all available skills. 20 points 23. Skill Master Sed Sed mastered all available skills. 20 points 24. Spell Collector All spells have been obtained. 20 points 25. Defeated Cave Worm You defeated Cave Worm at the Forgotten Cave. 10 points 26. Defeated Persona You defeated Persona at the Old Sorceress' Mansion. 10 points 27. Defeated Holy Beast You defeated Holy Beast at Numara Atoll. 10 points 28. Defeated Blue Dragon You defeated Blue Dragon at the Snowfields of the Northernmost Land. 10 points 29. Defeated King Kelolon You defeated King Kelolon at Kelolon Village 10 points 30. Defeated Ghost of Eastern Ruins You defeated the Ancient Spirit Magician Fu at the Temple of Enlightenment. 10 points 31. Defeated Golden Knight Deactivated all Royal Seals and defeated Golden Knight. 10 points 32. Ring Assembler Assembled a ring using Ring Assembly. 30 points 33. Middle Class Master Met the secret requirement of the Backyard Middle Class battle set and won. 10 points 34. Heavy Class Master Met the secret requirement of the Backyard Heavy Class battle set and won. 10 points 35. Super Heavy Class Master Met the secret requirement of the Backyard Super Heavy Class battle set and won. 10 points 36. Champion Met the secret requirement of the Backyard last challenger and won. 10 points Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Må si jeg er veldig enig i Ign sin konklusjon. Lost Odyssey proves that a turn-based RPG still has merit in modern gaming. While there is nothing in Lost Odyssey that will convert action-RPG fans, there is plenty to please those already singing in the choir. Lost Odyssey creates several memorable characters and a somber setting that should please those sick of JRPGs that seem made for 10-year-olds. There are quite a few things that go wrong -- from the bad stealth portion to performance issues -- but none of it kept me from enjoying the overall adventure. It may not be in the same class as Mass Effect, but for a system in desperate need for more quality RPGs, Lost Odyssey fits nicely into the 360 library. Det hørtes skummelt lenge ut, men jeg er sikker på at det ikke føles så lenge når du sitter med kontrollen i hendene... jeg håper så i alle fall. =/ Det er ikke så ille.. battle themet er utrolig bra, det hjelper mye Endret 6. februar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Tror ikke disse framerate problemene osv vil irritere meg mye. Jeg spilte igjennom Mass Effect flere ganger uten å ense framerateproblemene der i det hele tatt nesten. Håper spillet er langt nok til og føles som ett evighets-spill, da det er disse virkelig lange eventyrene som jeg blir sittende og digge i lang tid fremover. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Huff, ja. Jeg begynner å bli litt lei spill man kan spille igjennom på 6-10 timer. FFX føltes som to evigheter og vel så det. Det var herlig. Ble faktisk aldri ferdig med spillet... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) etter og ha sett video anmeldelsen til gametrailers vill eg ha spillet nå! 3 uker igjenn :/ men hvordan er levlinga? når man kommer opp i level, hva sjer da? får man points man fordeler eller? Og har dere tatt noen bosser? var dem fete? Endret 7. februar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Freem@n Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Finnes det noen lettere (raskere) måter å få det på enn play-asia (den asiatiske versjonen altså)? Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Tror dette blir kjøp etter jeg så video-anmeldelsen fra gametrailers: Review av Lost Odyssey fra Gametrailers.com Lost Odyssey virker som et drømmespill fra min side. Har ventet lenge på et slikt spill! Synes disse video-anmeldelsene fra gametrailers er veldig veldig bra, og de peker alltid på positive og negative sider. Synes at de er veldig rettferdige i sine anmeldelser og jeg stoler personlig mest på de! EDIT: Lost Odyssey ble slaktet hos Gamespy, det fikk 2.5/5 Veldig som karakterene spriker... Skal vedde på at alle sammenligner det med Mass Effect o.l... Endret 7. februar 2008 av SirKenneth16 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 ja gametrailers sin var veldig bra Lenke til kommentar
Walts Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Må vel ha dette også til boxen da, men noen som vet om det er region fritt overalt ? lurte på å bestille fra videogamesplus.ca. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Spørs om NTSC utgaven vil støttes på pal, siden Asia versjonen allerede gjør det (på engelsk), men hvem vet. Synes kanskje gametrailers overdriver litt i dette reviewet. Tipper jeg ville endt på ign score.. rundt 8-8,2. Storyen er grei den.. men å gi spillet 9,6 i den kategorien .. no way, da skulle mass effect hatt 20 i story Endret 7. februar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Da var Lost Odyssey bestilt. Det koster 299,- på zailor.no = LØP OG KJØP!!! Sykt billig! Driter i hva det får på anmeldelser fremover, jeg gleder meg uansett!! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 oi 299? hva er frakten fra der? har bestilt fra Absoluttspill eg, men vurderer og heller kjøpe det der! sparer jo 200kr! Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg betalte faktisk ikke noe frakt!! Så vil si at det er et kjempekjøp! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 ingen frakt? seriøst? skal bestille 2 der i dag, ett til meg og ett til en venn! Lenke til kommentar
mezzo Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Hvordan kan de selge spillet så billig? Det er jo på 4 plater også tror jeg det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå