Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kvalme etter sex eller andre intime aktiviteter

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et lite problem. Fra tid til annen etter store mengder sex/andre intime handlinger blir jeg til tider kvalm, uten at jeg aner hvorfor. Det har skjedd ved flere anledninger og flere forskjellige kvinnfolk. Dette kommer og går litt akkurat slik det vil selv, og er mektig irriterende. Kvalmen kan sammenlignes med en kvalme som kommer etter for stort inntak av smågodt.

Kan legge til at jeg ikke har noen traumatiske seksuelle opplevelser, så det er ikke noe slikt som er årsaken.

Er det noen som aner hva det her kan være, eller har erfaringer med slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm.. Jeg får faktisk samme følelsen etter masse kyssing. Blir kvalm: o

Det skjer bare med meg når to faktorer spiller inn samtidig:

1: Jeg har drukket for mye, så jeg nesten er på spy-punktet

2: Jenta jeg kysser stapper tunga langt ned i halsen min så jeg brekker meg

Dvs. som regel er det altså veldig lett å unngå å bli kvalm :D

Trådstarter må ha sexallergi eller noe ja ;) Kan ikke relatere til det.

Lenke til kommentar

Sexallergi var nesten et bra forslag, men da ville jeg blitt uvell hver gang jeg har sex, ikke bare nå og da.

Jeg blir ikke uvell av all fysisk aktivitet, da jeg har en fortid med mye vanking på treningssenter og annet. Så litt aktivitet er ikke ukjent for meg.

J@cob:

Jeg får det til tider etter mye kyssing også, men merker det best etter sex.

Og til raw_:

Hvorfor skulle jeg ville ha sex med noen jeg ikke tenner på? Selvfølgelig puler jeg kun på jenter som skaper klumper i buksa mi.

Lenke til kommentar

Kanskje du er mett i magen før du puler, og så blir mageinnholdet litt vel 'ristet' under sex?

Er jeg stappmett og dæljer løs, kjenner jeg det i magen etterpå :p hehe.

--

Er det ikke fordi du er nervøs eller noe det skjer ?

Nervøs/gruer deg/gleder deg.

Lenke til kommentar
Kanskje du er mett i magen før du puler, og så blir mageinnholdet litt vel 'ristet' under sex?

Er jeg stappmett og dæljer løs, kjenner jeg det i magen etterpå :p hehe.

--

Er det ikke fordi du er nervøs eller noe det skjer ?

Nervøs/gruer deg/gleder deg.

1. PLeier ikke pule om jeg er stappmett. Da ender jeg med å spy på dama, noe som ville være noe uheldig.

2. Nope. Eneste jeg fokuserer på etter puling er aftersex røyk.

Mange holder jo omtrendt pusten når det er fult kjør og de nærmer seg mål.

Aldri vondt i hodet, men holde pusten saken kan kanskje ha noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Guest_Catwoman_*

"Kvalme er forårsaket av økt antall nerveimpulser til kvalmesenteret i den forlengede marg (en del av hjernen). I tillegg forårsakes kvalme av økt aktivitet fra det parasympatiske nervesystem (en del av det nervesystemet som vi ikke har kontroll over).

Dette kan forårsakes av forhold i magetarmkanalen, magesår for eksempel eller fra andre deler av kroppen som ved infeksjoner, forgiftninger, diabetes og ondartete sykdommer.

Forhøyet trykk i hjernen, smerter og hodeskader kan også gi kvalme. Psykogen kvalme er også beskrevet.

Her er det psykiske faktorer som spiller inn."

Fra Lommelegen.

Lenke til kommentar
Sexallergi var nesten et bra forslag, men da ville jeg blitt uvell hver gang jeg har sex, ikke bare nå og da.

Jeg blir ikke uvell av all fysisk aktivitet, da jeg har en fortid med mye vanking på treningssenter og annet.

Hahaha, jeg leste "wanking på treningssenter og annet" :!:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...