Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hva syntes dere? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Mer detaljer behøves, virker veldig blurry. Og om du er dum som meg, så ikke ta bilder med flash rett mot deg, føler øyet mitt har blitt "redusert" siden jeg har gjort det, uten at jeg har tatt noe synstest Her er resultatet jeg fikk forresten etter X antall forsøk. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Føler at øyebildene dine krever noe mer spennende etterbehandling. Slik som de er nå, blir du fryktelig kjedelige. Øk kontrasten, prøv s/h, og kanskje la øyeeplet ha farge, hvis du liker den type effekt. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 slike bilder må være skarp, og ha en spennende belysning for at de skal bli gode. Og da snakker jeg ikke kitoptikk-skarp men skikkelig skarp. ^^ Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 slike bilder må være skarp, og ha en spennende belysning for at de skal bli gode. Og da snakker jeg ikke kitoptikk-skarp men skikkelig skarp. ^^ Macroskarpt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå