Dragen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Mulig å få "Mine Innlegg"/"Siste 24 timer" og "Nettikette"/"Retningslinjer" byttet om igjen i IP.Board Pro skinnet igjen? Endelig vendt med til hvor de ligger, også forandrer dere på det igjen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Det samme gjelder i IP Board 2.2.0-skinnet. Men regner med det går noen dager, så er jeg vant til de nye plasseringene. Edit: Jeg ser det er andre som også tydeligvis trykker på feil ting i ny og ne før de blir vandt med de nye plasseringene. Endret 1. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det var noe som var bytta om ja, syns det var noe rart. Men tar vel bare et par dager med forum så tenker du ikke på det. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Slenger meg på denne, fryktelig irriterende at de to har byttet plass. Hva var grunnen til at de ble byttet i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg