mathiasjl92 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jeg har kjøpt Guitar Hero 3 til pc nå, men så var det slik at min pc var for dårlig for å kjøre guitar hero 3, og jeg har bestilt ny pc some burde vært her om noen dager, så i mens har jeg lyst til å spille frets on fire med kontrollen, men når jeg prøver så funker det ikke. Noen som vet hvordan man får det til å funke? Endret 1. februar 2008 av mathiasjl92 Lenke til kommentar
nosync Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Seriøst? Det er en guide som forklarer dette steg for steg på frets on fire fanforum som er linket på hjemmesiden. ANDRE sticky posten i forumet er ikke til å unngå. HER: http://www.fretsonfire.net/cgi-bin/ikonboa...act=ST;f=1;t=37 Fatter ikke hvorfor folk ikke går til hovedsiten for info om saker og ting.... Lenke til kommentar
mathiasjl92 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Det hjalp jo mye! "However, upon plugging in my guitar controller, I found that the fret buttons worked just fine, but the game did not accept the strum bar as a gamepad button, so I used a program called "Joy2Key."" Når jeg starter spillet funker ingenting, og jeg har sett på det der før og det er for ps2 kontrollen! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Mulig teit å spørre men: Har du gått på innstillingene på FoF? Mangen som glemmer det. Selv om du har sattopp kontrolleren med et program så må du stille inn knappen i selve spillet også... Lenke til kommentar
mathiasjl92 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Haha! Gjøss! Det funka xD Tenkte ikke på det ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå