Arnold Layne Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Nå når dagene blir lengre og været er riktig, skal jeg gå til innkjøp av en racer. Er ganske ny når det gjelder merker og modeller og lurte derfor om noen hadde noen gode modeller. Det må gjerne være karbon, helst under 10.000 kr. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Anbefaler Smartclub sine Alprace karbonsykler, men de er vel ute av varehusene nå pga sesongen. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bianchi har gode og rimelige typer. jeg kjøpte min Bianchi sykkel for 7900 kr, og det er et kjøp jeg ikke angrer på! Hvilke butikker har du muligheten for å stikke innom? vil bare vite det sånn at jeg vet sånn omtrent hvilke sykler de har! Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Bor i bergen så det blir vel Sykkelsenteret Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Sjekk litt rundt om de har noen fjorårs modeller igjen, kan spare mange kroner på det Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Ja, får gjøre det. Er det noen merker jeg bør holde meg unna? Har forresten Cannondale noen gode sykler under 10.000? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå