Mats_Gustavsen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) hei! Er det noen som vet hvor jeg kan finne internet drivere til Nvidia M2N SLIDeluxe?? Jeg har prøvd på mange sider, men jeg er ikke så god med dette emnet. Jeg vil ha svar så fort som mulig. Jeg ha søkt på google.no og men fant ikke noe som virket. Endret 1. februar 2008 av Mats_Gustavsen Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hei Mats! Driverene kan lastast ned frå asus sine heimesider (www.asus.com) Velg Noreg som land, så trykker du på nedlasting heilt oppe på siden der. Oppe til høgre er ein liten boks, der skriv du inn: M2N-SLI Deluxe og så trykker du på search. No kjem hovudkortet ditt opp, du trykker på det og kjem inn på val av drivere. Du er på utikk etter LAN (dei som gjer internett tilgjengeleg) drivere. Du trykker +'n der og laster ned frå Europe. Så installerer du, og alt skal vere i orden Lenke til kommentar
Mats_Gustavsen Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 ok takk for svaret:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå