fatalicus Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Endelig ble det en skikkelig utforkjøring på meg! Slapps i svingen og mye snø midt i kjørefeltet, og da var det gjort! Viking fikk opp bilen, men ser ut til at det ble litt skader i bunnen. ikke nok med det! På vei til jobb i dag tidlig så tok en brøytebil med seg sidespeilet på førersiden! Jeg har en god dag! vet dere hvorfor? For det kunne godt mye verre! Endret 1. februar 2008 av fatalicus Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 HEHEY!!.. Jeg gjorde akkurat det samme igår.. plutselig sa bilen farvell med god norsk slafs og hallo til en stakkars busk .. De fikk et par fine bremsespor i bedet sitt... Lenke til kommentar
V_B Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 hehe, dette var jo noget spesielt å være glad for = P Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Haha. Igår kræsja jeg og brakk beinet og fire ribbein. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hadde jo vært bedre om brøytebilen tok hele bilen. Han er nok godt forsikret. Uansett: Gratulerer med skader på bilen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå