Rudde Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 En jeg kjenner sa at Slim versjonen av PSP var raskere enn den tykke. Er dette sant?? (Nå tenker jeg IKKE på software med hardware i PSP'en) Lenke til kommentar
haalo Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/PSP_Slim#Features_and_changes Although dubbed "PSP Slim and Lite", the PSP-2000 offers several other tweaks and improvements from the older generation. To target the original PSP generation's poor load times for UMD games,[6] the internal memory (RAM and FlashROM) was doubled from 32 MB to 64 MB, which also improved the web browser's performance Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Er diss 32 mb'ene vært å bruke ekstra penger på? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har den orginale pspen (the fat one) og et minnekort på 2gb går det ikke ann at psp tar minne fra minnekortet og bruker det til ram? Kanskje et dumt spørsmål men... Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvis du er interessert i skype på psp, er det bare slim versjonen som vil få støtte for dette Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Den skal brukes til: Film og rippe spillene så jeg kan ha dem minnekortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå